کد خبر: ۳۸۵۱۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۸ تير ۱۳۹۵
سرمربي آبي پوشان مي گويد به دليل اينكه در اردوي اوكراين كمبود دروازه بان داشتند از آشنا استفاده كردند، او اكنون در حالت استندباي است تا تكليف سيدحسين حسيني در تمرينات و تست هاي اين باشگاه مشخص شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، سرمربي آبي پوشان در رابطه با ابهاماتي كه در رابطه با حضور حسين آشنا در اردوي اين تيم به وجود آمده بود به صحبت پرداخت و در اين رابطه توضيحاتي ارائه كرد، عليرضا منصوريان در اين رابطه مي گويد:

در اردوي ارمنستان دروازه بان مي خواستيم
تشكر ويژه اي از حسين آشنا دارم كه در كمپ به ما اضافه شد و در اردوي استقلال در ارمنستان حضور پيدا كرد، ما در آن اردو احتياج به گلر داشتيم كه مهدي رحمتي متحمل فشار بيشتر از حد نشود، از طرفي ارشيا بابازاده دروازه بان سوم ما زير نظر پزشكان تيم در حال رسيدن به مرز آمادگي بود، او از روز دوم به ما پيوست و تمرينات خود را آغاز كرد و بسيار سرحال و قبراق به كار خود ادامه داد.

آشنا تحت فشار قرار گرفت
چون ما دو گلر با خودمان برده بوديم و برنامه چهاربازي تداركاتي داشتيم نياز بود دروازه بان ديگري هم به همراه باشد، بنابراين حسين آشنا مهمان ما بود و به همين دليل هم از او تشكر مي كنم، او سال گذشته هم در تيم نفت در حدود 6 ماه با ما به تمرين پرداخت، بهرحال محبت كرد و به ما پيوست، بابت تمام حاشيه هايي كه برخي از دوستان براي او درست كردند از او عذرخواهي مي كنم، همان جا هم به او گفتم به وجود آمدن برخي حاشيه ها توسط بعضي از دوستان قابل پيش بيني نيست، در هر صورت حسين مهمان باشگاه استقلال بود و بسيار هم خوب تمرين كرد و بايد بگويم در آمادگي كامل به سر مي برد.

حسيني تمرين را شروع مي كند
من به او گفتم چون هنوز وضعيت سيدحسين حسيني معلوم نيست در حالت استندباي بماند ولي چيزي كه مشخص است آينده استقلال براي من از هرچيزي مهم تر است و ما نياز داريم در بازي اول يك گلر خوب داشته باشيم و روز گذشته هم كادر پزشكي استقلال به من اطلاع دادند كه سيدحسين مي تواند از امروز در تمرينات تيمي شركت كند و ما او را از يك تست كامل رد مي كنيم تا ميزان آمادگي او را بسنجيم و خيال مان از بابت بازي اول راحت شود.  

نياز باشد بازهم از حسين آشنا استفاده مي كنيم
در مورد آشنا هم بايد از دوستان خواهش كنم در مورد چيزي كه اطلاع ندارند صحبت نكنند، ما نياز به دروازه بان داشتيم و او به ما پيوست بنابراين چيزي بيشتر از اين به موضوع اضافه نكنند. آشنا با توجه به احترامي كه به ما گذاشت بسيار تحت فشار قرار گرفت و همينجا مي گويم در صورتي كه بازهم نياز باشد از آشنا كمك مي گيريم چرا كه در آمادگي كامل به سر مي برد و هميشه مي تواند به ما كمك كند.

در بازي خونه به خونه نتيجه مهم نيست
در مورد بازي روز آينده هم بايد بگويم كه تشخيص كادرفني اين بود كه با تيم خونه به خونه بازي كنيم و در اين بازي ها كه اصلا نتيجه آن اصلا براي ما مهم نيست سعي مان را مي كنيم تا برنامه هاي تاكتيكي مان را به اجرا دربياوريم و بازيكنان ما به هماهنگي لازم برسند. خونه به خونه يكي از تيم هاي ليگ يك است و خوشحالم كه زمان تمريني مان جوري بود كه توانستيم اين بازي را هماهنگ كنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها