کد خبر: ۳۸۵۰۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۷ تير ۱۳۹۵
در جريان حمله افراد مسلح به ساختمان پليس ارمنستان در ايروان يك نفر كشته شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از راشاتودي، رسانه‌هاي خبري ارمنستان اعلام كردند كه در جريان حمله يك گروه مسلح به ساختمان پليس اين كشور حداقل يك نفر كشته و تعدادي ديگر زخمي شدند.

افراد مسلح توانسته‌اند ساختمان پليس شهر ايروان را تصرف كنند. برخي گزارش‌ها نيز از تلاش براي كودتا در ارمنستان خبر مي‌دهند، شبكه‌هاي اجتماعي در اين كشور قطع شده و تحركات نظامي غير عادي در اين كشور مشاهده شده است.

گزارش‌هاي اوليه اشاره‌اي به قربانيان اين حمله نكرده است ولي برخي رسانه‌ها اعلام كردند كه والري اوسيپيان رئيس پليس ارمنستان به گروگان گرفته شده است.

نيروهاي نظامي ارمنستان به ساختمان پليس اعزام شده‌اند و ولاديمير گاسپاريان فرمانده نيروهاي امنيتي نيز در صحنه حادثه حاضر شده است.

اين حمله زماني آغاز شد كه افراد مسلح با چند دستگاه كاميون از ورودي‌هاي ساختمان پليس ارمنستان گذشتند و كنترل اين ساختمان را در اختيار گرفتند.

اين حمله ظاهرا با هدف آزادسازي "جيرير سيفيليان" رهبر مخالفان ارمنستان انجام شده است، وي 20 ژوئن به اتهام توطئه براي تصرف چند ساختمان دولتي و تاسيسات مخابراتي در ايروان بازداشت شده است.

پليس ارمنستان به زودي بيانيه‌اي در اين زمينه صادر خواهد كرد.

بيانيه سرويس امنيت ملي ارمنستان درباره حوادث ايروان

سرويس امنيت ملي ارمنستان در بيانيه‌اي به تشريح حوادث ايروان پرداخت.

در بيانيه رسمي سرويس امنيت ملي ارمنستان آمده است: امروز صبح، گروهي از افراد مسلح به دفاتر پليس ارمنستان حمله كردند و چند نفر را به گروگان گرفتند.

اين بيانيه افزود: هم اكنون، ما در حال مذاكره با اين گروه مسلح هستيم تا تسليم مسالمت آميز و آرام اين افراد به مقام‌هاي رسمي ارمنستان را تضمين كنيم. حاميان اين مهاجمان اطلاعات نادرستي را درباره شورش يك گروه مسلح از طريق شبكه‌هاي اجتماعي پراكنده كرده‌اند.

در اين بيانيه آمده است: اين اطلاعات كه در حال پراكنده شدن است، با واقعيت مطابقت ندارد. نهادهاي دولتي در وضعيت عادي و استاندارد به فعاليت خود ادامه مي‌دهند و نيروهاي امنيتي در حال انجام فعاليت‌هاي خود هستند تا نظم و امنيت عمومي را برقرار كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها