کد خبر: ۳۸۴۷۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
با نگاهی بر منبع خبر(ایلنا) که با تحریف سخنان کنعانی مقدم این خبر را منتشر نمود و همچنین رسانه های پوشش دهنده این خبر(فرارو، تابناک، فردا) و در ادامه رسانه های پیگیر کننده این خبر(همشهری) می توان به نتایج و تحلیل صحیحی از انتشار این گونه اخبار رسید.
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته در حالی خبر توزیع شب نامه علیه لاریجانی طی مصاحبه ایلنا با کنعانی مقدم در بسیاری از رسانه های خبری درج گردید که خود مصاحبه شونده از آن بی اطلاع بود.

پس از تکذیب خبر توزیع شب نامه علیه لاریجانی در قم، با توجه به علاقه وافر برخی از رسانه های خبری برای تشدید فضای مظلوم نمایی، امروز نیز شاهد مصاحبه نماینده مردم آمل با روزنامه همشهری در خصوص این خبر بودیم.

عزت‌اله یوسفیان ملا در واکنش به خبر تکذیب شد مذکور، توزیع شب نامه علیه رئیس مجلس در شهر قم را محکوم کرد و گفت: این اقدام، حرکت بی‌ادبانه ناشی از خصومت عده‌ای با فرزندان نظام است.

در پایان نیز روزنامه شهرداری تهران با وصل نمودن خبر تکذیب شده توزیع شب نامه علیه لاریجانی و همچنین توزیع جزوه دانشجویی 80 صفحه ای سعی در تخریب جبهه پایداری نمود.

لازم به ذکر است که با نگاهی بر منبع خبر(ایلنا) که با تحریف سخنان کنعانی مقدم این خبر را منتشر نمود و همچنین رسانه های پوشش دهنده این خبر(فرارو، تابناک، فردا) و در ادامه رسانه های پیگیر کننده این خبر(همشهری) می توان به نتایج و تحلیل صحیحی از انتشار این گونه اخبار رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها