کد خبر: ۳۸۴۴۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۲ تير ۱۳۹۵
بعد از عدم سرویس دهی به تیم ملی از سوی استادیوم آزادی کی روش عصبانی شد و خواستار برگزاری بازی های تیم ملی در شهرستان ها از جمله تبریز شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، با این حال فدراسیون فوتبال استادیوم آزادی را به عنوان میزبان بازی های مقدماتی جام جهانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است. البته فدراسیون فوتبال بدش نمی آید با هماهنگی های لازم با کی روش تیم ملی را به شهرستان ها ببرد اما در حال حاضر هیچ یک از استادیوم های شهرستان ها آماده بهره برداری نیستند.


صحبت از بازی تیم ملی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد مقدس بود اما این استادیوم زیبا گنجایش لازم را برای پذیرایی از ایرانی ها را ندارد و نظر کی روش بیشتر این است که تیم ملی بازی های دوستانه خود را در این استادیوم برگزار کند. استادیوم تبریز هم به زیر کشت رفته و آنطور که از شواهد امر پیداست حتی در هفته های ابتدایی نمی تواند میزبان بازی های تراکتورسازی باشد. استادیوم نقش جهان هم فعلا در دست بازسازی است و شاید چند ماه دیگر نیاز باشد که این استادیوم کامل شود.


فدراسیون فوتبال خبر اینکه استادیوم آزادی به عنوان میزبان دیدارهای ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شده را تایید کرد و در این برهه از زمان میزبانی شهرستان ها از تیم ملی را منتفی دانست.


البته با بازسازی چمن استادیوم یادگار امام «ره» تبریز و هم چنین افتتاح دوباره استادیوم نقش جهان تیم ملی می تواند به بازی در شهرستان ها فکر کند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها