کد خبر: ۳۸۴۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
این جوان تونسی در حال حاضر در محلی نامعلوم پنهان شده و از افرادی است که در لیست افراد تحت تعقیب سازمان اطلاعات و امنیت عراق و بسیاری از دیگر کشورهای جهان به شمار می رود.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از کشور تونس حاکی از آن است که یک جوان 30 ساله تونسی تبار، فرماندهی شبکه تروریستی القاعده، شاخه عراق را بر عهده گرفته است.

در همین راستا «عبدالله التریکی» معاون عربی - آفریقای وزارت خارجه تونس طی اظهاراتی ضمن تأیید این خبر، گفت: این جوان تونسی، فردی بسیار خطرناک است و بر اساس اطلاعاتی که ما بدست آورده ایم، او تاکنون ده ها عملیات تروریستی در نقاط مختلف عراق انجام داده است. وی اکنون فرماندهی و هدایت شبکه تروریستی القاعده، شاخه عراق را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه افزود: او در واقع پس از مرگ «أبو مصعب الزرقاوی» رهبر کشته شده شبکه تروریستی القاعده در عراق، جانشین وی شده است. این جوان تونسی در حال حاضر در محلی نامعلوم پنهان شده و از افرادی است که در لیست افراد تحت تعقیب سازمان اطلاعات و امنیت عراق و بسیاری از دیگر کشورهای جهان به شمار می رود.

گفتنی است با توجه به این اطلاعات منتشر شده، می توان این نتیجه را گرفت این جوان تونسی که اکنون 30 سال سن دارد، هنگام مرگ الزرقاوی در سال 2006 میلادی، تنها 25 سال سن داشته و رهبر القاعده عراق شد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها