کد خبر: ۳۸۳۳۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۳ تير ۱۳۹۵
به بهانه سخن یک دانشجو در برابر رهبر انقلاب:
به نقل از کانال تلگرامی 598
 سرویس سیاسی پایگاه 598 - حجت الاسلام دکتر علی جعفری نوشت: "آژانس شیشه ای" یه صحنه ای داره که پسر حاج کاظم شب اومده دم آژانس پدرش رو ببینه.

تو اون ملاقات کوتاه وسط اینهمه وقایع بزرگ و خطیری که برای پدرش در حال اتفاق افتادنه و غافل از وضعیت ویژه ای که پدر و خانواده در اون قرار داره اولین و مهمترین چیزی که توجهش رو جلب کرد برگ جریمه پلیس بود که روی ماشینشون توی خیابون جلوی آژانس الصاق شده بود.

فرصت ملاقات با پدر که دست داد بی درنگ برگه جریمه رو به حاج کاظم نشون داد که بابا ببین "جریمه مون کردن"! حالا حکایت این آقای کامفیروزی و امثال او که از فرصت پیش اومده برای ملاقات با رهبری که چند روز پیش فرمودند در این منازعه گفتمانی-جهانی شمشیر دستم گرفتم و از چپ و راست دارم می جنگم یاد درد و دلهای کلیشه ایشون میفتن که فلان آقا بهم گفت "تو"، فلان مسوول پا کرد توی کفش حریتمون چینی نازک دانشجوییمون ترک برداشت.

یاد دیالمه ها و علم الهدی ها و متوسلیان ها و رجب بیگی ها و جهان آراها به خیر که اجازه نمیدادن خبر جانبازیشون به امام برسه تا خدای نکرده احوال ولی شون مکدر نشه...

چه سرنوشت غم انگیزی
که کرم کوچک ابریشم
تمام عمر قفس می بافت
ولی به فکر پریدن بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
۱
۰
مقایسه بی ربط و نادرستی بود.

اگر مسئولینی که وابسته به رهبری هستند کارشون رو درست انجام میدادند، شاید نیازی نبود این سخنان مستقیم به آقا گفته بشه. بهتره به جای تخطئه و آوردن شاهد مثال بی ربط، این سؤال رو بپرسید که ما کجا کم کاری کردیم که برای جوان ما این ابهامات به وجود آمده.

متأسفانه آستانه تحمل در همه مسئولان پایین اومده و هرجا هم کم می آورند از رهبری خرج می کنند. طبیعی است که برای کامفیروزی و خیلی های دیگر این سؤال پیش بیاد که موضع خود آقا درباره این عملکردها چیه.

یادتان نرود که در بحبوحه جنگ صفین علی (ع) به سؤال اعتقادی یکی از یارانش جواب داد و چون اصحابش اشکال کردند که حال چه وقت این مباحثات است، فرمود: ما اصلاً برای همین امور است که می جنگیم.
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
۰
۰
بیان انتقاد نسبت به حاکم (چه وارد باشد چه نباشد) از مشخصات جامعه آرمانی اسلام است و می توان به تأسی از فرمایش امیرالمومنین گفت: ما اصلا برای همین چیزها انقلاب کردیم
پاسخ
یک بسیجی قلبی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۵
۰
۰
رهبری , این سید پیر , پیر اخلاق و کرامت , به اقای کامفیروزی قران هدید دادند , چقدر بزرگوارند , مانند پدری مهربان به ما یاد میدهند با هم مدارا کنیم تا دشمنان واقعی انقلاب از اب گل الود ماهی نگیرند , به شخصه معتقدم در این فضای سم الود و سرمایداری جهانی ما جز کشورهایی هستیم که راهنمایی نترس و پاکدل داریم , باید از خداوند برای طول عمر اولیای خداوند در میانمان دعا کنیم , بنظرم حرف های اقای کامفیروزی درد دلی بود با اندگی جو گرفتگی , نباید بزرگش کرد باید با هم مدارا کنیم تا امنیت این خاک انشالله تا ابد حفظ بشه , اونم پسر شهیده بهر حال گرچه بسیار نامحترم حرف میزد ولی پیر ما رهبر ما سید پاک ما با کادو دادن قران بهش ولایت مداری و انقلابی بودن را به ما نشان دادند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها