کد خبر: ۳۸۳۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
پانا، حسین کعبی مدافع هافبک راه آهن درباره پیروزی راه آهن مقابل فجر، حواشی این بازی و مسائل مختلف دیگر حرف های جالبی می زند. حرف های کعبی را در زیر می خوانید.
 

* با یک پاس گل و یک گل از یاوری انتقام گرفتی.
- من یک پاس گل دادم و خدا را شکر گل هم زدم. دنبال انتقام نبودم. هدفم این بود که به تیمم کمک کنم. این بازی بیشتر از جام جهانی برایم ارزش داشت چون می خواستم خودم را ثابت کنم. هم خوب بازی کردم و هم گل زدم و هم پاس گل دادم.
 

* جریان شایعه بی احترامی ات در این بازی به محمود یاوری چه بود؟
- به خدا هیچ بی احترامی نکردم. من چه کار به سرمربی تیم حریف دارم؟ وقتی گل زدم از جلوی نیمکت فجر رد شدم و طوری خدا خدا کردم و داد زدم که تمام پرنده ها و کفترها هم شنیدند! من بعد از گل رفتم دایی را بغل کردم. مهم این بود که برای تیم گل بزنم.
 

* مثل این که تولد دایی هم بود.
- هم تولد دایی بود و هم تولد دخترش. دایی در رختکن به من گفته بود که مقابل فجرسپاسی گل می زنی. به جان بچه ام راست می گویم. حالا شما بگوئید مربی که به من بگوید گل می زنی انتظار دارید که پس از گلزنی او را بغل نکنم؟ این به نظرم یک هدیه خوب برای تولد دایی و دخترش بود. می خواهم چیزی بگویم.
 

* بفرمائید؟
- شنیدم یاوری گفته که چون کعبی قدش کوتاه است خدا را صدا می زده تا به او برسد! خدا می داند به چه کسی قد بدهد و به چه کسی عزت و نعمت های دیگر. شاید اگر خداوند به من قد می داد، فوتبالیست نمی شدم. خدا را شکر آدمی نیستم که در برنامه های مختلف پشت سرکسی حرف بزنم. هرحرفی اگر قرار باشد بزنم، رودرروی آن نفر می زنم. من ممنون خدا هستم و او را شکر می کنم که به من سلامتی داده.
 

* این هفته بازی سختی با داماش دارید.
- داماش الان وضعیت خوبی ندارد ولی بازیکنان خوبی دارند. بازی سختی است. باید این بازی را هم ببریم. معتقدم اگر می خواهیم خود را بالا بکشیم و از خطر بگریزیم باید 2، 3 بازی آینده خود را برنده شویم. در این بازی بازهم حسین کاظمی را نداریم. تارتار هم شناخت خوبی از بازیکنان تیم راه آهن دارد. امیدوارم این بازی جذاب باشد و ما برنده شویم.
 

* دربی 74 را دیدی؟
- بله. خیلی خوشحال شدم. در عمرم این قدر خوشحال نشده بودم. دربی خیلی قشنگی بود. بعد از سالها که مردم از مساوی خسته شده بودند، پرسپولیس یک بازی برد و بقیه را با بدشانسی باخت ولی این دربی به همه پرسپولیسی ها چسبید. البته برای دنیزلی این طور بردها عادی است چون این قدر از این پیروزی ها در ترکیه آورده که دیگر شاید عادی شده.
 

* فکر می کردی پرسپولیس بتواند بازی 2 صفر باخته را برگرداند؟
- اگر راستش را بخواهید نه. به نظرم هیچ مربی جز دنیزلی نمی توانست این بازی را برگرداند. دنیزلی مربی باهوشی است و تعویض های او واقعا تیزهوشی اش را نشان داد. هیچ مربی ای نمی تواند 3 تعویض طلایی داشته باشد. استقلالی ها هم فکر می کنم غرور داشتند ولی اگر از خودشان بپرسید بهتر است که چرا بازی 2 صفر برده را باختند.
 

* معلوم است خیلی خوشحالی؟
- من به خاطر دنیزلی خوشحالم. به خاطر هواداران پرسپولیس خوشحالم. ماشاءالله آقا مهدی (مهدوی کیا) وقتی به بازی آمد، ورق برگشت. مهدوی کیا فوتبالیست کوچکی نیست که در این بازی نتواند شایستگی خود را نشان دهد. او 8 سال در بوندسلیگا مقابل تیم های خیلی بزرگی مثل بایرن مونیخ بازی کرده. این بازی که دیگر برایش کاری نداشت. تازه هیچ وقت دربی را هم نباخته. من هم البته 2 بازی دربی بودم که یکی صفر صفر شد و یکی هم یک بر یک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها