کد خبر: ۳۸۲۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
جام نیوز، طنز خنده بازار عنوان برنامه طنزی است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود و البته با به چالش کشیدن برخی چهره‌های فوتبالی خبرساز هم بوده است.
از علی کفاشیان گرفته تا علی پروین، فیروز کریمی، علی دایی و دیگر چهره‌های سرشناس فوتبال ایران همگی در این برنامه به چالش کشیده شده‌اند اما شب گذشته این برنامه باز هم محمد مایلی‌کهن را به تصویر کشید؛ فردی که به طور مرتب بیانیه صادر می‌کند!
جالب اینکه بدل مایلی‌کهن در طنز خنده بازار خیلی زود عصبانی می‌شود و بعد شروع به گریه کردن می‌کند و می‌گوید: «من این فوتبالو نمی‌خوام، به خدا این فوتبالو نمی‌خوام.»
اما چند جمله دیشب از زبان بدل مایلی‌کهن این احتمال را قوت می‌بخشد که این مربی جنجالی به زودی نسبت به طنز خنده‌ بازار واکنش منفی نشان دهد آنجا که از زبان مایلی‌کهن بدلی تاکید می‌شد میلیون‌ها تومان پول از این فوتبال برده‌اند من هم می‌خواهم ببرم چرا من نبرم و ...
همچنین الفاظ تندی که چندی پیش مایلی‌کهن درباره علی دایی به کار برد نیز در این طنز به چالش کشیده شد.
جالب‌تر اینکه وقتی مردم از مایلی‌کهن بدلی می‌پرسیدند آیا برای این اتهامات مدرک هم دارید؟ او پاسخ می‌داد بله، من مدرک A مربیگری دارم!
در نهایت مجری برنامه برای آرام کردن مایلی‌کهن بدلی قلم و کاغذی در اختیارش قرار داد تا بیانیه بنویسد و با پیک موتوری برای روزنامه‌ها بفرستد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها