کد خبر: ۳۸۲۳۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۶ تير ۱۳۹۵
سرپرست معاونت امداد و نجات هلال‌احمر آخرین جزئیات امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی در آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه 598، شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین»، اظهار داشت: سیل و آبگرفتگی 5 شهرستان تبریز، مراغه، بستان آباد، شبستر و چاراویماق را طی چند روز گذشته درگیر کرده و 5 روستا نیز توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده است.

وی افزود: حدود 500 نفر طی 2 روز گذشته توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شده و 26 واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شده است.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال‌احمر با اشاره به اینکه 14 تیم امدادی در حال حاضر در محل حادثه حضور دارند گفت: تعداد زیادی پتو، موکت و مواد غذایی نیز میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

در این‌باره یعقوب فائیان، مسئول نیروی انسانی بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی درباره میزان خسارت وارد شده به استان به دلیل سیل گفت: این سیل در تبریز و شبستر اتفاق افتاده و 25 واحد مسکونی، واحد صنفی، تولیدی و کارگاه با سیل درگیر شدند همچنین سه ماشین سواری دچار خسارت شد البته خوشبختانه این سیل کشته و زخمی نداشته است.

وی ادامه داد: برخی خانه‌ها دچار ریزش شده‌اند و میزان خسارت به استان آذربایجان شرقی دو میلیارد تومان برآورد شده است.

وفائیان، درباره اقدامات بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی در سیل اخیر خاطر نشان کرد: سپاه عاشورا به همراه بسیج جامعه پزشکی در محل سیل زده در صحنه حضور داشتند و برای ارائه خدمات لازم اعلام آمادگی کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها