کد خبر: ۳۸۱۴۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
انگار مافیایی به نام کی روش و منصوریان شکل گرفته تا پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ را شکست دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه پرسپولیس، نقل و انتقالات این فصل هر لحظه جنبه ای مافیایی تر به خود می گیرد و وقتی دنباله این خط را می گیریم به تیم دوم پایتخت یعنی استقلال می رسیم.

هفته پیش علیرضا منصوریان از دو بمب نقل و انتقالاتی سخن گفته بود و حالا دو بازیکن را از پرسپولیس دزدید و به عنوان بمب منفجر کرد. محمدحسین کنعانی زادگان در حالی که یک هفته قبل پرسپولیسی متعصب بود به استقلال پیوست و کاوه رضایی در حالی که با پرسپولیس به توافق کامل رسید آبی پوش شد.

حال به تمام این ها داستان ملی پوشان را اضافه کنید و به خاطر آورید سرمربی تیم ملی و سرمربی آبی پوشان رفقایی قدیمی هستند. این ها مشکوک نیستند؟

رضایی در حالی که می دانست پرسپولیس تیم بزرگتری است و باعث پیشرفتش می شود، به استقلال می پیوندد و این در حالی است که پیشنهاد مالی پرسپولیس و استقلال به او تقریبا یکسان بود. پس یک جای کار می لنگد و قطعا استقلال مزیتی برای او داشته است.

مزیتی به نام حضور در تیم ملی. کاوه که با وجود مهاجمان آماده از تیم ملی کنار گذاشته شده بود، با پیشنهادی عجیب از شخص منصوریان مواجه می شود. منصوریان به او قول می دهد که اگر به استقلال برود او را ملی پوش می کند و تضمینش هم رفاقت او با کارلوس کی روش است که برای هر کسی تضمینی قطعی است.

این پیشنهاد وسوسه انگیز کنعانی زادگان را هم آبی پوش کرد و به وحید امیری هم داده شد اما امیری رد کرد. حال می توانیم به حرف دوست قابل اعتمادمان که حرف های امیری و منصوریان را برایمان فاش کرده بود اعتماد کنیم. او گفته بود منصوریان بر فیکس بودن امیری در تیم ملی در صورت استقلالی بودنش تاکید داشت و مدام از این نکته سخن می گفت.

انگار مافیایی به نام کی روش و منصوریان شکل گرفته تا پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ را شکست دهند. سود شکست پرسپولیس برای منصوریان، پیشرفت استقلال است اما برای سرمربی سابق رئال و پرتغال شکست یک تیم باشگاهی در ایران هیچ سودی ندارد اما شکست برانکو که در حال حاضر نزدیکترین گزینه برای جانشینی کی روش است بزرگ ترین خطر برای اوست.

کی روش قصد دارد با بازی شطرنج وار و با استفاده از مهره ای به نام منصوریان برانکو را شکست دهد و جای خود را مستحکم کند. آنها به خوبی می دانند اگر برانکو تمرینات پیش فصل خوبی داشته باشد، شکست ناپذیر خواهد بود و به همین دلیل در اندیشه شکست دادن برانکو هستند و در همین راستا به ملی پوشان پرسپولیسی پیغام داده اند که اگر به تمرین پرسپولیس بروند قطعا از تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد.

این عین ماجرای کثیف این دو است که علیه پرسپولیس و برانکو و هواداران چهل میلیونی این تیم شکل گرفته است.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
۰
۱
با سلام.اولا که این یک تهمت است ونشر اکادیب که قابل پیگیری قضایی می باشد.
در ثانی این موضوع از کجاآمده است که پرسپولیس تیم بزرگتری است و باعث پیشرفت می شود؟ تیمی که 9 سال است رنگ قهرمانی را ندیده است تیم بزرگتری است؟ تیمی که حتی 1 عنوان آسیایی ندارد تیم بزرگتری است؟ پرسپولیس در تعداد جامها،در تعداد بردها ، در عناوین آسیایی قابل مقایسه با استقلال نیست.
اینکه حرفی را اشتباهی را بزنیم و بعد همین حرف را به عنوان واقعیت قبول کنیم و بر مبتایش نتیجه گیری کنیم ،مغالطه اشتباهب است که متاسفانه در گفتمان امروز جامعه ما رواج دارد.
ضمن اینکه پیوستن امیری و سید جلال که بازیکنان منصوریان بودند و به پرسپولیس پیوستند چگونه قابل تویجه است؟
لطفا افکار جامعه را با کذبیات خود و توهمات و افتراهای خود مشوش نکنید که این کار هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی و اخلاقی اشکال دارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها