کد خبر: ۳۸۱۰۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از رفتار کارلوس کی‌روش ناراحت است و این بار در مصاحبه جدیدش به شدت از مرد پرتغالی انتقاد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، استراحت اجباری ملی پوشان باشگاه ها به دستور کی‌روش با انتقاد شدید مربیان مواجه شده و حتی صدای برانکو را هم در آورده است. این اتفاق در حالی رخ داده که ملی پوشان پرسپولیس امروز در ایفمارک حاضر نشده و به نوعی از دستور سرمربی تیمشان به خاطر کی‌روش سرپیچی کردند.حالا سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد کی‌روش در حال گروکشی است. او در این باره می‌گوید:من واقعا از کی‌روش مأیوس شدم. او باید در خدمت فوتبال ایران باشد و بهترین خدمات را ارائه بدهد نه اینکه در خصوص بازیکن گروکشی کند. شما اگر بخواهید منطقی به موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که بازیکن بدون تست دادن نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند و اجازه حضور در لیگ را نخواهد داشت.

وی افزود: برای من این اتفاق کمی عجیب بود و اگر واقعیت داشته باشد که یک مربی تیم ملی در مورد تست دادن بازیکنان اینگونه رفتار کند برایم عجیب است. کی‌روش وارد بازی‌های خطرناک شده و در خصوص بازیکنان گروکشی می‌کند. او می‌خواهد تصمیم بگیرد که چه تیمی از لیگ بیفتد و چه تیمی قهرمان شود. او مربی تیم ملی ایران است و تیم ملی برای او نیست و با احساس‌های میلیون‌ها ایرانی بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با بازیکنان ملی‌پوش که در تست حاضر نشدند چه برخوردی می‌کند، یادآور شد: از طرف خود من باید بگویم که اجازه نمی‌دهم به اردوی تیم ملی بروند و طبیعی است از طرف باشگاه هم اقداماتی انجام خواهد شد و در مورد آنها کمیته انضباطی باشگاه تصمیم می‌گیرد. بازیکنان باید در اردو حاضر شوند چرا که از باشگاه پول می‌گیرند و در نهایت این باشگاه است که باید به آنها زمان استراحت، تمرین و سایر مسائل را بگوید.

برانکو در مورد اینکه به نظرش در این موضوع بازیکنان مقصر هستند یا کی‌روش، گفت: بازیکنان مقصر هستند چرا که آنها باید به وظیفه حرفه‌آی خود عمل کنند. آنها از باشگاه پول می‌گیرند و باشگاه هم در مورد آنها باید تصمیم بگیرد. یک زمانی است که تاریخ فیفا اعلام می‌شود و باید بازیکنان ملی‌پوش در خدمت تیم ملی قرار بگیرند. در این زمان باشگاه‌ها هم افتخار می‌کنند که بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهند.

سرمربی سرخ‌پوشان در مورد اینکه آیا خود او هم در مرکز ایفمارک تست خواهد داد یا خیر، گفت: امروز تست نمی‌دهم اما در آینده این کار را خواهم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها