کد خبر: ۳۸۰۹۶
زمان انتشار: ۰۲:۲۲     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
598 به نقل از کیهان: عضو خوش نشين حزب مشاركت كه در بروكسل مبارزه(!) مي كند، مي گويد قلب جنبش سبز در زندان اوين و رجايي شهر مي تپد.
رجب مزروعي به اعتبار تعداد گاف هايي كه داده به عنوان «آقاي سوتي» در حزب مشاركت شناخته مي شود. او از يك سال و نيم پيش و در حالي كه در معرض هيچ گونه احضار و بازداشتي نبود، ترجيح داد به همراه پسرش به بروكسل برود و از يوروها و دلارهاي اعطايي بهره مند شود و البته چند وقت يكبار هم بيانيه هايي به نام حزب مشاركت، سازمان مجاهدين انقلاب (شاخه خارج كشور)، جمعي از نمايندگان ادوار، جمعي از جوانان اصلاح طلب، شوراي هماهنگي سبز(به همراه اردشير اميرارجمند) صادر كند.
آقاي «مرگ موش» اخيرا در مقاله اي، به اوضاع وخيم فتنه گران پرداخته و بي آن كه به نامزدي 700 اصلاح طلب در انتخابات اشاره كند، نوشته است: پس از بسته شدن راه انتخابات بر روي اصلاح طلبان، بخشي از نيروها به اين نتيجه رسيده اند كه ديگر اميد بستن به اصلاحات درون نظام بيهوده است و بايد به دنبال تغيير نظام بود آن هم به هر شيوه اي! حتي اگر به كمك نيروي خارجي و حمله نظامي باشد، و اين در حالي است كه ميدان مانور اصلاح طلبان روز به روز براي دفاع از راهبرد اصلاحات سخت تر و تنگ تر شده است و چهره هاي شاخص اين جريان نيز به دليل محدوديت ها و شرايط نظامي امنيتي قادر به اعلام نظر و تحليل و تبيين اوضاع و ارتباط با بدنه نيستند. البته بخشي از نيروهاي جوان نيز در دام توري افتاده اند كه حاكميت براي ايجاد ياس و نااميدي در جامعه گسترده است و با توجه به شرايط حادث از هرگونه تغيير مايوس گشته و به كناره گيري از عالم سياست رو آورده و راه عافيت زندگي را در پيش گرفته اند و بعضا هم اينان بذر نااميدي در دل ديگران مي پاشند و در زمين بازي حاكميت مشغول به بازي و گل زدن به تيم سبزند!
وي با توهين به خلقيات ايرانيان مي افزايد: يكي از خلقيات و روحيات غالب ايرانيان عجول بودن است و ديگري افراط و تفريط، به تعبير يك نظريه پرداز در عرصه فردي يا جمعي جامعه ما «جامعه كلنگي» يا «كوتاه مدت» است و از اين روست كه يك روز به خيابان مي آييم اما روز ديگر به «خانه» مي رويم و به گونه اي تسليم شده و سكوت مي كنيم كه گويا اصلا قبلا انقلابي براي رفع اينها نبوده است!
وي درباره اخلاق فرصت طلب خود و اين كه چرا نايستاد تا مبارزه كند، توضيحي نداد.
گفتني است اخيرا اردشير اميرارجمند ديگر عضو شوراي دو نفره «هماهنگي سبز» (مقيم پاريس) در راستاي نزديكي بيشتر به سازمان سيا، به مصاحبه با ارگان اين سازمان (راديو فردا) تن داد. وي در اين مصاحبه با تشكيك و اعتراض خبرنگار راديو فردا مواجه شد كه «فعالان سياسي معتقدند راهپيمايي هاي شما به خصوص در اسفند سال گذشته با استقبال مواجه نشد». او اين واقعيت را انكار كرد و گفت: تجمع اسفند موفقيت آميز بود و بعد از آن، 22 خرداد هم تجمع داشتيم(؟!!) كه آن هم موفق بود.
ظاهرا بالاترين در واكنش به همين اظهارات مزروعي و ارجمند نوشته است: «آقايان شوراي هماهنگي ما گوسفند نيستيم كه بيانيه هاي تحقيرآميز دعوت به راهپيمايي سكوت از ساعت 4 تا 7 مي دهيد. مگر ما گله شما هستيم. واقعا شرم بر شما و بيانيه هاي شما!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها