کد خبر: ۳۸۰۹۵
زمان انتشار: ۰۲:۱۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

17 بهمن ليست جبهه متحد اصولگرايان در تهران
جبهه متحد اصولگرايان طي اطلاعيه اي انتشار برخي ليست ها را تنها گمانه زني رسانه اي دانست و اعلام كرد: جبهه متحد اصولگرايان، همه گروهها و جريانهاي سياسي را به رقابتي ايجابي، سالم، اخلاقي و فارغ از تهمت و دروغ دعوت مي كند و بر اين باور است كه با اين نوع رقابت مي توان حضور پرشور و گسترده مردم را شاهد بود.
در اين اطلاعيه آمده است: جبهه متحد اصولگرايان تمام تلاش خود را بر اين نهاده تا 17 بهمن ليست نهايي جبهه متحد در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر را در فضايي آرام و پر از تعامل با امت انقلابي و متدين و مبتني بر گفتمان امام(ره) و رهبري به افكارعمومي ارايه نمايد لذا از رسانه ها اين انتظار وجود دارد كه با خويشتنداري از گمانه زني و حدس هايي كه برخي از آن مبتني بر واقعيت نيست پرهيز كنند.
ليست واحد شايد...
حجت الاسلام جعفر شجوني درباره انتشار ليست هاي متعدد در جريان اصولگرا گفت: شايد اصولگرايان به وحدت برسند و با يك ليست واحد در انتخابات شركت كنند.
وي افزود: آيت الله مهدوي كني از همان ابتدا از ساير گروه هاي اصولگرا براي حضور در جبهه متحد اصولگرايان دعوت كرد، لذا نبايد در آستانه انتخابات بين جريان هاي اصولگرا انشعاب و اختلاف ايجاد شود، تشكل ها مي توانند در انتخابات با يكديگر رقابت كنند اما نبايد رقابت را با بولتن سازي ها و تخريب چهره هاي شاخص نظام و بزرگان اصولگرا گره بزنند، ضمن آنكه رهبر معظم انقلاب نيز هيچگاه اين بداخلاقي هاي انتخاباتي را نمي پسندند. نمي توان تخريب چهره هاي شاخصي همچون آيت الله مهدوي كني و مصباح يزدي را توجيه كرد، اين بزرگان از دلسوزان انقلاب شناخته مي شوند.
با فتنه و انحراف كنار نخواهيم آمد
دبير جبهه پايداري با تاكيد به پايداري كردن بر روي اصول گفت كه هرگز با فتنه و انحراف كنار نخواهيم آمد.
حجت الاسلام مرتضي آقا تهراني به جوانان حامي جبهه پايداري توصيه كرد كه تقواي سياسي در بحث انتخابات را رعايت كنند كه خدا نيز به آنان كمك خواهد كرد. سيره بزرگان ما همچون امام و رهبرمعظم انقلاب نيز همينگونه بوده است. البته شايد وظايف يكسان نباشد.
گفته مي شود 20 نامزد اين جبهه براي قرار گرفتن در ليست تهران مشخص شده اند.
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها