کد خبر: ۳۸۰۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
آنجلينا جولي، بازيگر مشهور هاليوودي در مصاحبه اي با يک نشريه سينمايي گفته است: ما علاقه نداريم ملت هاي عرب به کشور همسايه شان ايران، به عنوان الگو نگاه کنند.
جهان به نقل از المنار نوشت: وي در بخشي ديگر از مصاحبه اش در مورد رويدادهاي جاري در جهان عرب گفت: براي من هنوز مشخص نيست اين "ما" که از آن صحبت مي شود اشاره به چه کساني دارد.
جولي که گفته مي شود به همراه جورج کلوني و بعضي ديگر از بازيگران مشهور هاليوود به عنوان جاسوس در بعضي از سفرهايش با سيا همکاري مي کند در مورد آن چه که خطر دخالت ايران در منطقه عربي و رويدادهاي اخير خوانده مي شود، ابراز نگراني کرد!

به گزارش اين مجله آمريکايي در سال ۲۰۰۹، جولي به اردوگاه هاي پناهندگان عراقي در سوريه سفر کرد و همراه با رئيس جمهور سوريه و همسرش از اين اردوگاه ها ديدن کرد. وي همچنين در سال ۲۰۱۱ به اردوگاه پناهندگان سوريه در ترکيه سفر کرده است.

سال گذشته، او براي پشتيباني از اقدامات ناتو، به شدت از سوي نهادهاي صهيونيستي حمايت شد، و چندين بار هم در حمايت از انقلابيون ليبي بر ضد قذافي سخن گفت.

سپس در اکتبر ۲۰۱۱، يعني دقيقا پس از سقوط از قذافي به علت حملات ناتو، که منجر به کشته شدن ۵۰،۰۰۰ ليبيايي و تخريب بسياري از زيرساخت هاي اين کشور شد با عنوان "بازديد کننده" به اين کشور جنگ زده سفر کرد.

بر اساس گزارش سايت صراط ،در اين که جولي از طرف لابي هاي صهيونيستي هاليوود حمايت مي شود و لقب "دوست اسرائيل" را دارد شکي نيست اما براي حفظ ظاهر و نشان دادن او به عنوان خيرخواه و دوست اعراب و مسلمانان بعضي از وب سايت ها پيش از اين سخناني از جولي منتشر کرده بودند در مورد اين که " عرب ها و مسلمانان تروريست نيستند و جهان بايد بر ضد اسرائيل متحد شود."

از طرفي پدر آنجلينا، جان وويت يک بازيگر قديمي با ريشه آلماني و جمهوري چک است که به شدت هوادار اسرائيل بوده و ابايي از مطرح کردن اين موضوع ندارد.

سيستم هاليوود طبق سوابق کارنامه تاريخي اش نشان داده است که بي احترامي يا حتي بي توجهي به لابي هاي صهيونيستي حامي اش را بر نمي تابد و اگر کسي اقدامي نسنجيده يا ناهماهنگ بر ضد اين گروه ها انجام دهد حتما تنبيه خواهد شد. مثال واضح اين موضوع تنبيهات مل گيبسون و مارلون براندو است. با اين وجود جالب نيست که جولي با وجود کارنامه نه چندان درخشان اش در مورد حمايت از کيان اسرائيل اين طور بدون مخاطره در راستاي بسط و گسترش سياست هاي آمريکا از اين کشور به آن کشور سفر مي کند و اسرائيل براي او هزينه مي کند؟

بايد منتظر ايفاي نقش نهايي آنجلينا جولي در عرصه سياست بود. هر چند تابحال نير خدمات زيادي به اسرائيل کرده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
حالا دیگر فاحشه هاهم به کمک غرب امده اند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
جولی جون شما مواظب خودتان باشید ایرانی بلده باید چکار بکنه نگران مانباش.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها