به گزارش پایگاه 598، محمدرضا مروجی با اشاره به تصمیم مؤسسه اعتباری عسکریه (ملل) برای مشارکت در امور فرهنگی ـ رسانهای اظهار کرد: در این راستا تصمیم هیئت مدیره بر این است که فارغ از تبلیغات صرف بازرگانی، مشارکت در امور فرهنگی را در اولویت قرار دهد و با توجه به تولیدات این چنینی در رسانه ملی، همکاری در اجرای برنامههای مختلف صدا و سیما جزو دستورالعملهای این مؤسسه قرار دارد.
وی افزود: ویژه برنامه «شیدایی» شبکه دو سیما که طی ماه رمضان امسال به روی آنتن میرود به موضوعاتی نظیر ازدواج ساده، سبک زندگی اسلامی و اخلاق حسنه دینی میپردازد و به همین دلیل، همکاری در امور فرهنگی ـ رسانهای را با این برنامه شروع کردیم.
قائم مقام مؤسسه اعتباری عسکریه (ملل) با بیان اینکه طرح کلی این برنامه از سوی هیئت مدیره مورد تائید قرار گرفت خاطرنشان کرد: بعد از آن طی جلساتی با حضور کارشناسان رسانهای، در مورد محتوای برنامه شیدایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا در نهایت به طرح اجرایی برسیم. وی ادامه داد: در هر قسمت این برنامه موضوعات مختلفی در دایره کلی اخلاق و ازدواج آسان مطرح میشوند که این امر در جذب مخاطب تاثیرگذار بوده، همچنین حضور مهمانانی از میان هنرمندان و ورزشکاران، اجرای قطعات موسیقی خاطرهانگیز توسط خوانندگان محبوب مردم و نیز بخش بسیار جذاب و آکنده از معنویت گفتوگو و اهدای تندیس شیدایی به افرادی که کار ویژهای برای ابراز ارادت به امام رضا(ع) انجام دادهاند، از دیگر خصوصیات مثبت «شیدایی» به شمار میروند.
مروجی با بیان اینکه طی یک هفته از پخش این برنامه، بازخوردهای خوبی را در میان مخاطبان و کارشناسان فرهنگی و رسانهای شاهد بودهایم، عنوان کرد: مؤسسه اعتباری عسکریه با توجه به تاثیرگذاری بالای این برنامه، از تداوم همکاری با سازمان صدا و سیما در ساخت برنامههای مشارکتی فرهنگی استقبال میکند.