کد خبر: ۳۸۰۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
با "مجمع محققین و مدرسین بیانیه" بیشتر آشنا شوید:
برخی از گروهها همیشه با سوء استفاده از مناسبتها به دنبال منافع کینه توزانه خود می باشند، با دادن بیانیه های مختلف اقدام به طرح نظارت فرسوده خود در مورد موضوعات داخلی و خارجی می نمایند. یک از این گروهها که یدطولایی در دادن بیانیه دارد، محفل غیر قانونی به اصطلاح محققین و مدرسین در قم می باشد. این مجمع که به علت بالا رفتن سن اعضاء خود، دچار توهمات عدیده ای شده است پس از فتنه 88 شمار بیانیه های خود را افزایش داده و در هر مناسبت و مراسمی و یا فوت هر فردی به جهت فعال نشان دادن خود اقدام به دادن بیانیه می نماید.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - آغاز دهه فجر که یادآور شجاعت و مردانگی مردم آگاه و مسلمان ایران در مقابله با استکبار می باشد، فرصت مناسبی است تا مردم، گروهها و احزاب ضمن پاسداشت آن دوران با شکوه، در صدد باشند تا روحیه عدم ترس از قدرتهای بزرگ دنیا را سرلوحه خود قرار دهند. دهه فجر امسال که مصادف شده با انقلاب در برخی کشورهای اسلامی، دارای اهمیت ویژه است از این جهت که این کشورها انقلاب خود را بر گرفته از انقلاب اسلامی ایران می دانند.

در این ما شاهد آن هستیم که برخی گروهها با دادن بیانیه ضمن بزرگداشت این دهه، مردم را به حضور پررنگ تر در صحنه های مختلف ترغیب می نمایند. اما در این میان برخی دیگر از گروهها که همیشه با سوء استفاده از اینگونه مناسبتها به دنبال منافع کینه توزانه خود می باشند، با دادن بیانیه های مختلف اقدام به طرح نظارت فرسوده خود در مورد موضوعات داخلی و خارجی می نمایند. یک از این گروهها که یدطولایی در دادن بیانیه دارد، محفل غیر قانونی به اصطلاح محققین و مدرسین در قم می باشد. این مجمع که به علت بالا رفتن سن اعضاء خودش، دچار توهمات عدیده ای شده است پس از فتنه 88 شمار بیانیه های خود را افزایش داده و در هر مناسبت و مراسمی و یا فوت هر فردی به جهت فعال نشان دادن خود اقدام به دادن بیانیه می نماید.

حالی بعنوان سرگرمی به خوانندگان خود اطمینان می دهیم که با توجه به سوابق موجود از این مجمع می توان پیش بینی کرد که این گروه به احتمال قوی این بار هم به انتشار بیانیه خواهد کرد و در بیانیه خود به چه موضوعاتی خواهد پرداخت که به برخی از محورهای قابل پیش بینی در بیانیه آنان اشاره می نمایم:

با توجه به جو ملتهب بازار ارز و سکه در روزهای گذشته یکی از محورهای این گروه طرح این موضوع خواهد بود. در خصوص شرایط بین المللی و تهدیدهای موجود علیه ج.ا.ا یکی دیگر از نگرانی های این گروه به تحقق رسیدن تهدیدات خود بود و از ترس وقوع جنگ و تحریم خواستار دخالت مراجع در سیاست خارجی ایران خواهند شد. مجمع غیرقانونی جهت رسیدن به خواسته های خود از هیچ کوششی فروگذار نبوده و تلاش دارد به انحاء مختلف با سوء استفاده از جایگاه مراجع، منافع خود را تامین نماید که البته با توجه به هوشیاری مراجع معظم تاکنون به اهداف خود نرسیده اند.

از دیگر مواردی که احتمال دارد در مورد آن مطلبی آورده شود بحث انتخابات است. به نظر می رسد این گروه حرف جدیدی نخواهند داشت چون قبلا با تعیین پیش شرط هایی، مواضع خود را اعلام نموده بودند.

حمایت از سران فتنه و حامیان آنها نیز که از دغدغه های اصلی این گروه می باشد و ماهیت وجودی آنها نیز حمایت از فتنه گران می باشد، می تواند یکی دیگر از محورهای بیانیه باشد. همچنین با توجه به نزدیک شدن به تاریخ 25 بهمن این احتمال وجود دارد که اینها مردم را به دعوت به اعتراض نمایند.

با دقت در این مسائلی که گفته شد، پیش بینی می شود مجمع که نه جایگاهی در بین فتنه گران داشته و نه آبرویی بین مردم شریف ایران تنها کاری که از آنها ساخته است دادن بیانیه باشد و بهمین دلیل بایستی نام این گروه را "مجمع محققین و مدرسین بیانیه" بنامیم و از همین جا اعلام می کنیم چنانچه گروهی در دادن بیانیه دچار مشکل شد خود را به این مجمع معرفی نماید تا از تجربیات چندین ساله آنها استفاده لازم را ببرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها