کد خبر: ۳۸۰۴۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، وقتی خدمت سربازی علی حمودی در تراکتورسازی تبریز تمام شد، باشگاه سپاهان خیلی زود اعلام کرد که او و شجاع خلیل‌زاده با باشگاه قرارداد دارند و باید برگردند. با توجه به اینکه وریا غفوری از سپاهان جدا شد و به استقلال رفت، تصور می‌شد باشگاه سپاهان به هیچ وجه اجازه جدایی به علی حمودی را نمی‌دهد. به خاطر این مسائل حمودی هم که پیشنهادهای خوبی از دیگر تیم‌های لیگ برتری داشت، به همه آنها جواب رد داد تا بلکه با آرامش کارش را در سپاهان دنبال کند.

مساله‌ای که در مورد قرارداد حمودی وجود داشت این بود که در قراردادش آمده بود در صورت توافق مالی می‌تواند در سپاهان بماند و بازی کند. مدافع راست خوزستانی هم اگرچه می‌توانست با بازی گرفتن این موضوع، قراردادش را فسخ کند و به دیگر پیشنهادهایش فکر کند اما با صحبتی که با عبدا... ویسی سرمربی خوزستانی سپاهان داشت، ترجیح داد تخفیف دهد و بماند.

با این اتفاقات، علی حمودی در مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌ها داشت، با صراحت اعلام کرد از استقلال پیشنهاد داشتم اما در سپاهان می‌مانم: «من بازیکن سپاهان هستم. با این تیم قرارداد دارم و می‌خواهم برای فصل بعد هم در این تیم بمانم. با ویسی تلفنی صحبت کردم. هر دو راضی هستیم که با یکدیگر کار کنیم. امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر فصل خیلی خوبی را در سپاهان پشت سر بگذاریم. پیشنهادی هم از استقلال داشتم. از نیم فصل بحث حضورم در استقلال مطرح بود اما در حال حاضر تابع قراردادم با سپاهان هستم. من با باقریان صحبت نکردم اما فکر می‌کنم مساله مالی خیلی دوستانه حل می‌شود چون هر مساله‌ای را با صحبت کردن می‌توان برطرف کرد. یا آنها مبلغ قرارداد را اضافه می‌کنند یا اگر من دستم باز بود تخفیف می‌دهم. مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد.»

با این صحبت‌ها خیلی‌ها مطمئن شدند علی حمودی در سپاهان می‌ماند. هنوز چند لحظه‌ای از انتشار مصاحبه حمودی نگذشته بود که باشگاه سپاهان لیست مازاد تیم خود را اعلام کرد. در این لیست که روی سایت باشگاه سپاهان قرار گرفته بود نام بازیکنانی مثل حسین پاپی، رحمان احمدی، شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، هادی عقیلی، عبدا... کرمی، امین منوچهری و فوزیل موسی‌اف به چشم می‌خورد. بازیکنانی که اکثر آنها برای فصل بعد با سپاهان قرارداد داشتند. این لیست خیلی زود روی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت اما هنوز چند دقیقه نگذشته بود که یک نام دیگر به لیست اضافه شد و او کسی نبود جز علی حمودی.

اتفاقی که خیلی عجیب و دور از انتظار بود چرا که سپاهان در پست دفاع راست هیچ بازیکنی ندارد و این پست خالی است. به هر حال لیست جدید سپاهانی‌ها که حمودی را متعجب کرد باعث شد او به این مساله واکنش نشان دهد: «چند روز پیش با عبدا... ویسی صحبت کردم و او گفت که به من نیاز دارد و خواهان ماندنم در سپاهان است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که نام مرا در لیست مازاد گذاشته‌اند!»

با این اتفاقات حالا علی حمودی مانده و حوضش. او که هنوز در شوک است، پیشنهادهای زیادی را رد کرد که با مسوولان باشگاه سپاهان برای جدایی کلنجار نرود اما حالا که پیشنهادها را رد کرده، می‌بیند نامش در لیست مازاد سپاهان قرار گرفته. حمودی پیش از این از استقلال، فولاد و پیکان پیشنهاد داشت که احتمالا به زودی یکی از آنها را انتخاب خواهد کرد. البته اگر همچنان از این تیم‌ها پیشنهاد داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها