کد خبر: ۳۸۰۰۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من با منصوریان صحبت کرده و به او قول دادم، کسی هم برای حضور در هیات‌مدیره با من صحبت نکرده و بهتر است به مجموعه تیمی کمک کنم تا هیات‌ مدیره باشگاه.
به گزارش پایگاه 598 ، منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط باشگاه استقلال و اخبار پیرامون این تیم گفت: حقیقتا تا سه چهار روز پیش در وزارت ورزش حضور پیدا کرده بودم و اتفاقا منصوریان را هم دیدم ولی از آن روز به بعد دیگر خبری از باشگاه ندارم و فکر می‌کنم مسئولان در حال بستن تیم هستند.

وی افزود: می‌دانم طی چند روز گذشته اخبار باشگاه استقلال توسط هواداران پیگیری شده و مسئولان هم تلاش خود را می‌کنند تا بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

پورحیدری در خصوص اینکه گفته می‌شود به هیات‌مدیره باشگاه استقلال اضافه می‌شود، گفت: تا آنجا که من می‌دانم قرار است تغییرات ایجاد شود چون هر ساله این اتفاق رخ می‌دهد اما با من صحبتی در این زمینه نشده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اگر وزارت بخواهد به هیات مدیره استقلال کمک خواهد کرد یا خیر؟ گفت: من مشکلی با این موضوع ندارم اما قبلا با منصوریان قراری گذاشتم که هفته‌ای دو روز به استقلال کمک کنم و البته از سوی دیگر نیز قرار گذاشتیم دو هفته یکبار جلساتی با هم داشته باشیم.

وی تاکید کرد: من حرفی ندارم اما چون به تیم نزدیک‌تر هستم و فصل گذشته‌ هم مشکلات داشتم و نتوانستم به صورت کامل به تیم کمک کنم ترجیح می‌دهم به مجموعه تیم کمک کنم تا هیات‌مدیره باشگاه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها