کد خبر: ۳۸۰۰۱۷
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
تعدادي از مهمانان امشب رئيس جمهور قصد دارند به صورت دسته جمعي بعد از اتمام ضيافت رئيس جمهور و صرف افطار، به ديدار مصطفي تاج زاده بروند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از راه دانا، امشب ضيافت افطار رئيس جمهور با تعدادي از روحانيون و شخصيت هاي حوزوي برگزار خواهد شد و در اين ديدار، همچون سال گذشته تعدادي از حاميان فتنه حضور داشته و احتمالًا به بيان نظرات و سخنان خود خواهند پرداخت.

اين در حالي است كه برگزاري اين مراسم در سال قبل با حضور تعدادي از همين افراد و بيان نظرات  و سخنانش در حمايت صريح يا تلويحي از فتنه 88، انتقادات فراواني را در پي داشت.

نكته قابل تأمل اين است كه تعدادي از اين مهمان اين مراسم، قصد دارند به صورت دسته جمعي بعد از اتمام ضيافت رئيس جمهور و صرف افطار، به ديدار مصطفي تاج زاده بروند.


نامبرده با حكم شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران در تاريخ 29 فروردين 1389، «به اتهام اجتماع و تباني عليه امنيت ملي و فعاليت تبليغي عليه نظام به استناد مواد 610 و 500 قانون مجازات اسلامي مجموعا به شش سال حبس تعزيري و به استناد ماده 19 قانون مجازات اسلامي به عنوان تتميم حكم تعزيري به 10 سال محروميت از فعاليت در احزاب و مطبوعات» محكوم شده بود كه سرانجام در روز 14 خرداد 95 پس از سپري كردن دوران محكوميت خود از زندان مرخص شد.

لازم به ذكر است كه غلامحسين اسماعيلي رئيس دادگستري استان تهران چند روز قبل گفته بود كه "اينكه كسي كه همه چيز نظام را زير سؤال برده، محكوم شده و محكوميتش تمام شده، حالا سياسيون بروند با او عكس يادگاري بگيرند، اين يعني، دهن‌كجي به نظام، حكومت و حاكميت."

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها