کد خبر: ۳۸۰۰۱۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۶     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
در پي تعطيلي كارخانه كاشي طوس قوچان كارگران اين واحد صنعتي ظهر امروز در مقابل اداره گاز اين شهرستان تجمع اعتراض آميز به پا كردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، در پي تعطيلي كارخانه كاشي طوس قوچان كارگران اين واحد صنعتي ظهر امروز در مقابل اداره گاز اين شهرستان تجمع اعتراض آميز به پا كردند.

رضا كوهستاني، مسئول شوراي كار اين واحد صنعتي  در جمع خبرنگاران با بيان علت اين تجمع اظهار داشت: اين براي چندمين بار است كه حدود 300 نفر از پرسنل اين كارخانه خواستار رسيدگي جدي به حل مشكلات موجود و بازگشت به سركار خود هستند ولي تاكنون اتفاق خاصي نيفتاده است.

وي بيان داشت: در جلساتي كه با مسئولان داشته‌ايم قول مساعدت و همكاري با مديران شركت را در جهت راه اندازي مجدد كارخانه داده‌اند ولي در عمل اين اتفاق نيفتاده است.

مسئول شوراي اسلامي كار كارگران كارخانه كاشي طوس افزود: در حال حاضر يكي از مواردي كه سبب تعطيلي كارخانه شده است قطعي گاز به دليل بدهي 400 ميليوني است كه با مذاكرات انجام شده قرار بر تقسيط و وصل مجدد گاز بود ليكن مسئولان اداره گاز اين همكاري را نداشته و در حدود سه ماه است كه 300 كارگر اين كارخانه را بيكار كرده‌اند.

وي افزود: رئيس اداره گاز حاضر به  پاسخگويي در عدم همكاري خود به رغم توافقات انجام شده نيست و آن را به مركز استان محول ساخته است.

كوهستاني با اشاره به چندين مورد مشابه از اين مشكل در كارخانه‌هاي كشور افزود: در كارخانه‌هاي ديگر نيز شاهد اين قبيل بدهكاري‌ها بوده ايم اما با تدابير انديشيده شده گاز آنها قطع نشده و كارگران به هيچ وجه بيكار نشده‌اند و اين انتظار از مسئولان مي‌رود تا از حداكثر اختيارات خود در جهت رفع مشكلات موجود استفاده كنند و زمينه  بازگشت كارگران به سر كار خود را فراهم سازند.

پيگيري خبرنگاران حاضر در محل در مورد پاسخ رئيس اداره گاز قوچان بي نتيجه بود و وي از پذيرفتن و پاسخگويي به خبرنگاران شهرستان امتناع كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اشکال نداره سر نعمت زاده سلامت باشد و کارخانجات نعمت زاده و سایر وزرا تعطیل نباشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها