کد خبر: ۳۷۹۹۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل سایپا می گوید این تیم تمایلی به سر و صدا در فصل نقل و انتقالات ندارد و ترجیح می دهد به دور از جو رسانه ای موجود به کار خود ادامه دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم سایپا که امروز سعید لطفی را نیز به عضویت خود درآورد یکی از تیم های کم سر و در بازار نقل وانتقالات تابستانی است و سیاست اصلی خود را نیز روی تمدید قرارداد با بازیکنان اصلی خود گذاشته است. رضا درویش، مدیرعامل این تیم درباره تحرکات سایپا در فصل نقل و انتقالات می گوید: نظر سرمربی تیم است که ما به دور از هیاهو و سر و صداهای مرسوم به کار خودمان بپردازیم و به نوعی چراغ خاموش حرکت کنیم.


او ادامه داد: آقای فرکی با جریانات حاکم بر فصل نقل و انتقالات زیاد موافق نیستند بنابراین بیشتر موافق این موضوع هستند که در آرامش و به دور از هیاهوهای کاذب به کار خودمان بپردازیم، در حال حاضر وقتی صحبت از قرارداد با بازیکنی می شود خیلی ها پیش می آیند و عنوان می کنند با آن بازیکن ارتباط دارند و بنابراین باید از طریق واسطه به آن بازیکن رسید اما آقای فرکی برای دور شدن از این شرایط خودشان شخصا با بازیکن ارتباط می گیرند و با او صحبت می کند.


مدیرعامل سایپا ادامه داد: به همین دلیل ما به دور جو رسانه ای غالب با بازیکنان مورد نظرمان به توافق می رسیم، در حال حاضر با چند بازیکن بالای 90 درصد توافق کردیم و به امیدخدا تا پایان هفته هم قرارداد رسمی بسته خواهد شد.


درویش در رابطه با جذب لئوناردو پادووانی و لوسیانو پریرا گفت: بهرحال ما بین گزینه هایی که داریم بازیکن خارجی هم وجود دارد و با باشگاه سپاهان هم برای جذب این دو بازیکن هم مذاکراتی داشته ایم اما هنوز نتوانسته ایم به توافق برسیم.


وی در پایان گفت: برای ما بسیار مهم بود که با بازیکنان خودمان توافق کنیم و تا الان در حدود 10 بازیکن تیم سایپا را در تیم نگه داشتیم. البته ما در همه زمینه ها و ورزش ها می خواهیم همینطور به دور از استرس پیش برویم و مهمترین سیاست ما پیش بردن کار در آرامش است و به همین دلیل تیم های ورزشی دیگرمان مانند والیبال را هم همینطور خواهیم بست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها