کد خبر: ۳۷۹۸۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۹     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
خبر "بی سابقه ترین بارشهای یکسال گذشته در راه است" که توسط یکی از خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شده از طرف سازمان هواشناسی تکذیب شد.
افکار نیوز - عبد الرضا اميدوار مدير كل پيش بيني وضع هواي كل كشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی افكار نيوز با بيان اينكه خبر بی سابقه ترین بارش هاي كشور كه در تاريخ ۱۰/۱۱/۹۰ در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده به شدت تكذيب ميكنم، گفت: " احسان م " كه در حكم يك كارشناس هواشناسي با اين خبرگزاري مصاحبه كرده هيچ مسئوليتي در سازمان هواشناسي كشور ندارد واين خبر را به صورت كذب منتشر كرده است.
وي ادامه داد: شنيده شده است احسان مرادي خبرنگار یکی از روزنامه ها  است و هر خبري كه وي منتشر كرده با امضاي مسولان سازمان هواشناسي نمي باشد وتمامي آنها تحليل خود مي باشد.
وي خاطر نشان كرد: در صورتي كه تغييراتي در سامانه بارشي هوا ايجاد گردد در سايت هواشناسي منتشر يا به صورت مكتوب اعلام ميكردد.
لازم به ذكر است یکی از خبرگزاری های رسمی با انتشار مصاحبه ای با شخصی به نام "احسان م "و با عنوان پژوهشگر هواشناسی مدعی شده بود: از روز گذشته بارشهای برف و باران از سمت شمال غرب و غرب شروع شده اما از امروز شرایط به گونه دیگری تغییر خواهد کرد.
وی در این مصاحبه ادعا کرده بود: از امروز نیز با نفوذ شاخه جنوبی سامانه که از رطوبت خوبی هم بهره‌مند است و تلفیق با شاخه شمالی آن بارشها در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس، جنوب غرب، جنوب و دامنه های البرز شدت می گیرد و به تدریج تا فردا به سراسر کشور گسترش خواهد یافت.
بدهی است انتشار این گونه مصاحبه های بی اساس به جایگاه سازمان هواشناسی ضربه خواهد زد.
به گزارش افکار نیوز به نقل از سازمان هواشناسي كشور در سه روز آينده در استان تهران شنبه صاف گاهي همراه با وزش بايد كترين دما ۴- و بيشترين دما ۳ درجه و يكشنبه صاف تا گاهي همراه باوزش باد و كمترين دما ۵- و بيشترين دما ۳ درجه و دوشنبه صاف در پاره اي از نقاط همراه با غبار صبگاهي و كمترين دما ۵- وبيشترين دما ۴ درجه مي باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها