کد خبر: ۳۷۹۶۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
حبيب الله آسوده افزود: مردم به جاي اينكه تاثيرات مثبت تورم 11 درصدي كه دولت اعلام مي كند را در زندگي و معيشت اقتصادي خود ببينند تاثيرات منفي افزايش قيمت 25 درصدي بنزين را مشاهده مي كنند كه سبب نابهنجاري، آسيب هاي اقتصادي و گران شدن كالاها در ميان توده مردم شده است.
به گزارش پایگاه 598، حبيب الله آسوده كارشناس اقتصادي در گفتگو با بسيج، اظهار داشت: نرخ تورم 10  الي11 درصدي كه توسط دولت اعلام مي شود با واقعيت اقتصادي مردم به ويژه كف جامعه سازگاري ندارد و ابهام انگيز است.

وي با بيان اينكه قدرت خريد مردم پايين آمده است افزود: با وجود ركود جدي كه در اقتصاد جامعه شكل گرفته است و نرخ تورم 11 درصدي كه خيلي از اقلام و كالاها  افزايش تصاعدي داشته است موادغذايي در ماه رمضان مجدد گران شده است و واقعيت اقتصادي دولت با اوضاع اقتصادي مردم همخواني ندارد.

آسوده بيان داشت: اقشار متوسط و ضعيف جامعه در اين نابساماني اقصادي در حال فروپاشي هستند اين در حالي است كه انتظار مي رود دولت بتواند رونق اقتصادي را به شكل حقيقي عملياتي و بازخواني كند و ديدگاه دولت در تضاد و تعارض با اقتصاد جامعه و مردم بوده است.

وي در خاتمه افزود: مردم به جاي اينكه تاثيرات مثبت تورم 11 درصدي كه دولت اعلام مي كند را در زندگي و معيشت اقتصادي خود ببينند تاثيرات منفي افزايش قيمت 25 درصدي بنزين را مشاهده مي كنند كه سبب نابهنجاري، آسيب هاي اقتصادي و گران شدن كالاها در ميان توده مردم شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها