کد خبر: ۳۷۹۶۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
تيم فوتبال پرسپوليس برخلاف حريف سنتي خود بدون اينكه در فصل نقل و انتقالات چندان سر و صدايي كند مشغول تقويت خود است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، تيم فوتبال پرسپوليس برخلاف حريف سنتي خود بدون اينكه در فصل نقل و انتقالات چندان سر و صدايي كند مشغول تقويت خود است.

پرسپوليس كه فصل گذشته در بهترين فرم سال‌هاي گذشته خود بود و تنها به دليل تفاضل گل موفق نشد سومين قهرماني خود در ليگ برتر را كسب كند، به جز مهدي طارمي تمام بازيكنان مورد نياز خود را موفق شده است كه حفظ كند و اين يعني قرمزهاي پايتخت مي‌توانند با كمترين تغيير تيمي قوي را روانه مسابقات ليگ شانزدهم كنند. پرسپوليس برخلاف استقلال تمام نقاط ضعف خود را به خوبي مي‌شناسد و تنها در پست‌هايي كه نياز به جذب بازيكن دارد با بازيكنان مورد نظرش مذاكره مي‌كند.

بزرگترين مشكل اين تيم در فصل گذشته در خط دفاع و دروازه بود كه اين تيم تنها چند روز بعد از پايان فصل بيرانوند را از نفت تهران جذب كرد و گفته مي‌شود به جاي محسن بنگر كه فصل گذشته بسيار عملكرد پرنوساني داشت هم به احتمال فراوان امروز با سيدجلال حسيني قرارداد امضا خواهد كرد. 

پرسپوليس براي حانشيني مهدي طارمي ساسان انصاري را جذب كرده است و البته احتمالا در روزهاي باقي مانده اين تيم يك مهاجم تمام كننده هم جذب مي‌كند كه گفته مي‌شود كاوه رضايي و يا مسعود حسن‌زاده از گزينه هاي پيوستن به اين تيم هستند. 

هرچه كه هست برانكو ايوانكويچ در اين روزها به خوبي ضعف‌هاي تيمش را شناخته است و برخلاف خيلي از مربيان ليگ برتري بدون اينكه تغييرات زيادي در تيمش بدهد تنها به دنبال پوشش ضعف‌هاي پرسپوليس است و شايد به همين دليل هم باشد كه تماشاگران اين تيم با آرامش و البته اطمينان خاطر نمايش تيم شان را در نقل و انتقالات تماشا مي‌كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها