کد خبر: ۳۷۹۶۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
امسال برخلاف سال‌هاي گذشته استقلال و پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات حضور پررنگي داشته‌اند و هر يك توانسته‌اند ۳ خريد خوب را به نام خود ثبت كنند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، امسال برخلاف سال‌هاي گذشته استقلال و پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات حضور پررنگي داشته‌اند و هر يك توانسته‌اند 3 خريد را به نام خود ثبت كنند.

استقلال از همان روزهاي اول بعد از پايان ليگ گذشته خبر از ساختن تيمي رويايي داد و اين بدان معنا بود كه آنها مي‌خواهند خاطرات 3 فصل ناكامي را از ذهن هوادارانشان پاك كنند و دقيقا با همين نيت هم پاي به فصل نقل و انتقالات گذاشتند. استقلال تا بدين جاي كار موفق شده ووريا غفوري، بختيار رحماني و فرشيد باقري را جذب كند كه اين يك موفقيت در فصل نقل و انتقالات است.

اما پرسپوليس هم خيلي زودتر از ساير تيم‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شد و موفق شد با جذب عليرضا بيرانوند و البته ساسان انصاري هوادارانش را اميدوار به روزهاي بهتر كند. پرسپوليس موفق شده اسكلت اصلي تيمش را حفظ كند و بنابراين با خريد چند ستاره مي‌تواند فصل موفقي را پشت سر بگذارد.

اما در مورد استقلال و پرسپوليس يك وجه مشترك بسيار مهم وجود دارد و آن هم اين است كه هيچ كدام از اين دو تيم به بازيكنان بابت عقد قرارداد پولي پرداخت نكرده‌اند و تنها با وعده روزهاي آينده آنها را راضي كرده‌اند. استقلال و پرسپوليس هم اكنون پولي ندارند و تنها به پشتوانه سامانه پيامكي 3090 اسپانسرشان اين خريدها را انجام داده‌اند.

اين در حالي است كه هنوز سامانه پيامكي 3090 قراردادي براي فصل بعد امضا نكرده است و اين موضوع ممكن است كار سرخابي‌ها را براي فصل آينده حسابي سخت كند. جالب است كه در اين بين گفته مي‌شود استقلال با بازيكنان مورد نظرش قراردادهاي نجومي امضا كرده است و معلوم نيست اين خريدها با چه پشتوانه اي انجام شده است.

اين موضوعي است كه محمود گودرزي هم آن را تاييد مي‌كند: هواداران استقلال چون سال گذشته تيم‌شان خوب بوده است امسال هم اين انتظار را دارند در حالي كه سه بازيكن و يك مربي خوب را جذب كرده‌اند و ارقام بالايي را پرداخت كردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها