کد خبر: ۳۷۹۴۸۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از اخراج گسترده و تدريجي كارگران تأسيسات دريايي خرمشهر به دليل سياست‌هاي غلط در وزارت نفت گفت: اخراج 40 كارگر در اول ماه رمضان منطبق بر كدام سياست اقتصادي است؟!
به گزارش پایگاه 598، عبدالله سامري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار كرد: شركت مهندسي و ساخت تأسيسات دريايي كه تا قبل از حضور زنگنه در وزارت نفت نان بيش از 4 هزار خرمشهري را تأمين مي‌كرد، روز‌به‌روز در حال تضعيف و نابودي است.

وي افزود: اين شركت به‌صورت تدريجي در حال كاهش و اخراج نيروهاي خود است، به طوري كه روز گذشته 40 كارگر خرمشهري در اولين روز ماه مبارك رمضان از كار اخراج و خانواده‌هاي آنان عزادار شدند.

نماينده مردم خرمشهر در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از سياست‌هاي غلط موجود در وزارت نفت گفت: مهم‌ترين دليل كاهش نيروها و روبه تعطيلي كشيده شدن شركت تأسيسات دريايي خرمشهر عدم دادن پروژه‌هاي جديد به اين شركت است.

سامري از رئيس جمهور درخواست كرد، براي رسيدگي به وضعيت اين شركت دستور ويژه بدهد، زيرا خانواده‌هاي زيادي به واسطه كاهش فعاليت اين شركت با مشكل بيكاري مواجه خواهند شد.

وي افزود: انتظار داريم وزير نفت با سفر به خرمشهر و بررسي فعاليت اين شركت از تعطيلي اين شركت كه نقش مهمي در اقتصاد خرمشهر در سال‌هاي گذشته ايفا كرده جلوگيري كند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها