کد خبر: ۳۷۹۴۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، این روزها صحبت از حضور مرتضی پورعلی گنجی در استقلال یا پرسپولیس است. هم برانکو این بازیکن را مد نظر قرار داده و هم علیرضا منصوریان از شاگرد سابق خود خواسته تا پیراهن استقلال را بپوشد. مرتضی پورعلی گنجی که پس از موفقیت در جام ملت‌های آسیا به لیگ چین رفت تا برای تیانجین تدا بازی کند، نیم فصل لیگ ستارگان قطر به السد پیوست تا همبازی ژاوی در این تیم شود.

پورعلی گنجی در بدو حضور در السد، قرارداد یک و نیم ساله‌ای امضا کرد تا برای این فصل هم بازیکن این تیم باشد. شایعه‌ها اما درباره پورعلی گنجی بسیار است. گروهی او را زوج سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاع پرسپولیس می‌دانند و گروهی دیگر او را زوج پژمان منتظری در قلب دفاع استقلال معرفی می‌کنند. پورعلی گنجی اما در اردوی تیم ملی است و تمرکز خود را روی حضور در ترکیب اصلی گذاشته. مدافع 24 ساله تیم ملی ایران، یک فصل دیگر با السد قرارداد دارد و با توجه به بازی‌های کم نقصی که برای این تیم انجام داده، به احتمال فراوان در ترکیب این تیم قطری باقی خواهد ماند.
پورعلی گنجی به همین دلیل موضع سکوت پیش گرفته و واکنشی به شایعه‌ها نشان نمی‌دهد. شایعه‌هایی با این مضمون که او بمب نقل و انتقالات پرسپولیس خواهد بود و حسین هدایتی تمام هزینه‌های حضورش در این تیم را پرداخت خواهد کرد. پورعلی گنجی قرار است در السد بماند، چون بازیکن این تیم است و یک فصل دیگر قرارداد دارد.
او به دنبال پیشرفت است و به همین دلیل فعلا فکری برای بازگشت به لیگ ایران ندارد. بخصوص که حالا به یکی از مدافعان اصلی تیم ملی بدل شده و همراه با پژمان منتظری زوج خط دفاع تیم کی‌روش را تشکیل داده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها