کد خبر: ۳۷۹۳۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
رئیس‌جمهور آمریکا امروز درحالی پیام تبریک خود را به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تقدیم مسلمانان آمریکا و سایر کشورهای جهان می‌کند که شهروندان مسلمان شاهد بیشترین حملات اسلام‌ستیزانه در این کشور هستند.
به گزارش پایگاه 598، ایکنا به نقل از خبرگزاری «آسوشیتد پرس» آورد، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا در این پیام که بر روی وب‌سایت کاخ سفید قرار گرفته است، گفت: «برای بسیاری این ماه فرصتی برای تمرکز بر روی رشد معنوی، تقویت ایمان، بخشش، ایستادگی و صبر، کمک به نیازمندان و اتحاد در جامعه است و من بهترین آرزوها را برای مسلمانان آمریکا و سراسر جهان دارم».

وی با اینکه در برابر پیشنهادات اسلام‌ستیزانه کاندیدهای ریاست‌جمهوری این کشور(دونالد ترامپ و تد کروز) هیچگونه عکس‌العملی نشان نداده است، در پیام خود ادعا کرد «ما و مسلمانان آمریکا اعضای یک خانواده‌ایم؛ من در برابر صداهایی که قصد محدود کردن آزادی مذهبی و حقوق مدنی را دارند، می‌ایستم و بر تجلیل انسانیت مشترک و اختصاص صلح و عدالت برای همه تاکید می‌کنم».

اوباما با چشم‌پوشی از این حقیقت که آمریکا تأمین‌کننده سلاح و تسلیحات نظامی گروه‌های تروریستی و عاملین کشتارهای انسانی در اقصی نقاط دنیا به‌ویژه منطقه خاورمیانه است که بیشترین ساکنین مسلمان را در بردارد، افزود: «ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که میلیون‌ها نفر در جهان به خاطر جنگ و درگیری بی‌خانمان شده‌اند. ما برای کاستن دردها و رنج‌های آن‌ها باید با هم کار کنیم».

اوباما همچنین در پیام رمضانیه خود در حالی مدعی اتحاد با مسلمانان آمریکا شده است که اسلام‌هراسی و حملات اسلام‌ستیزانه در سطح این کشور روزبه‌روز در حال افزایش بوده و بیشترین حملات تروریستی علیه مساجد و شهروندان مسلمانان در این کشور رخ می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها