کد خبر: ۳۷۹۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
کانون هواداران باشگاه استقلال در حمایت از هواداران این تیم بیانیه ای صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
دربی 74 بار دیگر بهانه‌ای شد تا همگان شاهد و ناظر شعور، منش و فرهنگ والای هواداران تیم کهن، پر افتخار و محبوب استقلال باشند. سرمایه‌هایی که در سرمای بی سابقه تهران در استادیوم آزادی حاضر شدند و با شور و شوق وصف ناپذیری از ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه تا دقیقه آخر و حتی پس از شکست ناباورانه مقابل رقیب سنتی خود به تشویق استقلال پرداختند.
کانون هواداران باشگاه استقلال وظیفه خود می‌داند از این حمایت کم نظیر صمیمانه تشکر کرده وامیدوار است این حمایت همه جانبه تا پایان لیگ و تا رسیدن به جام قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد.
خانواده بزرگ استقلال اکنون به خود می‌بالد که چنین هواداران فهیم و با دانشی را در کنار تیم خود حاضر می‌بیند. هوادارانی که از هر کارشناسی کارشناس‌ترند و خود شاهد بودند چطور هشتاد دقیقه تیم حریف مقابل تیم نصف و نیمه استقلال به ستوه آمده بود و شاید اگر غرور کاذب دامنگیر ستاره‌های آبی نمی‌شد و اگر موقعیت‌های گل استقلال یکی پس از دیگری به هدر نمی‌رفت شاید نتیجه‌ای باور نکردنی به دست می‌آمد. به هر حال دربی 74 به تاریخ پیوست و ما باید گام‌های محکم بعدی را برای نیل به قهرمانی همراه با شماها برداریم.
باز هم چشم انتظار حضور گرم شما هستیم و نیازمند پشتیبانی پرشورتان. استقلال قطعا در سایه حمایت‌های شما جام‌های قهرمانی را به دست خواهد آورد. شکست و پیروزی بخشی از این مسیر قهرمانی است. بار دیگر درود می‌فرستیم به همه کسانی که قلب‌شان برای استقلال می‌تپد و چشم انتظار قهرمانی شکوهمند تیم محبوب خود هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها