کد خبر: ۳۷۹۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
دیشب برنامه هفت بلافاصله بعد از پایان برنامه نود از شبکه سه سیما پخش شد. برنامه‌ای که تحت تاثیر دربی ۷۴ قرار گرفت تا میهمانان حضوری هفت که پرسپولیسی هم بودند برای استقلالی‌ها رجز بخوانند و گل‌های ایمون زائد را به رخ آبی‌ها بکشند.
 دیشب برنامه هفت بلافاصله بعد از پایان برنامه نود از شبکه سه سیما پخش شد. برنامه‌ای که تحت تاثیر دربی 74 قرار گرفت تا میهمانان حضوری هفت که پرسپولیسی هم بودند برای استقلالی‌ها رجز بخوانند و گل‌های ایمون زائد را به رخ آبی‌ها بکشند.
مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یکی از میهمانان برنامه هفت بود که برد پرسپولیس را تبریک گفت: «لازم می‌دانم برد تیم محبوبم را به همه هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. استقلال امروز واقعا حرفی برای گفتن نداشت و من از برد تیمم خیلی خوشحالم.»
قبل از مهراوه شریفی‌نیا نیز یک کارگردان جوان شال قرمز به گردن انداخته بود و در برنامه هفت از خجالت استقلالی‌ها درآمد. این فضای کاملا پرسپولیسی باعث شد تا فریدون جیرانی دوستانه از آنها خواهش کند که فضا را خیلی فوتبالی نکنند اما با ادامه پیدا کردن این رجزخوانی‌ها مجری برنامه هفت درخواست کرد که یکی از بازیگران استقلالی‌ روی خط برنامه بیاید و پاسخ رجزخوانی میهمانان پرسپولیسی را بدهد. امیر جعفری دقایقی بعد روی خط آمد و خطاب به مهراوه شریفی‌نیا گفت: «ما چیزی را از دست ندادیم. این همه ما بردیم حالا یک بار هم شما ببرید. در ضمن ما مثل شما نیستیم که تا می‌بازیم مربی تیم دیگری را تشویق کنیم.»
رجزخوانی‌های جعفری همچنان ادامه داشت اما در پایان شریفی‌نیا با خنده به امیر جعفری گفت: «فکر می‌کنم حالتان خوب نباشد. در کمتر از 10 دقیقه، سه گل خوردن، به هر حال سخت است.»
روز گذشته پرسپولیس موفق شد در دربی 74 استقلال را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۸
ایول امیر خان جعفری
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴
دم امیر جعفری گرم بابا این پرسپولیسی ها خیلی رو دارن اولا چرسچولیس خوب بازی نکرد ما بد بازی کردیم دوما بازی جام حذفی رو فراموش کردین؟ اون موقع کجا بودین؟ اون موقع که مثل ...........
پاسخ
نيما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۳
بله به هرحال تو 10 دقيقه از يه تيم 10 نفره 3تا خوردن اين حال و روز ها رو هم داره...
در ضمن تو بازي جام حذفي هم كه استقلال برد ژرسژوليس با 6تا بازيكن تيم اميدش اومده ود..درحالي كه تو اين بازي شما فقط جباري،آندو و خسرو رو نداشتين...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
یادتون نیست تو فینال جام حذفی ارز تیمنه نفره گل خوردید
mahdi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
ahsan be khanoome sharifi niya va oon kargardane javan......aga rast migan kheyli sakhte too 10 daghighe baziooooo va dadan.baba esteghlalam shoooood tiiiimmmmmmmm.berid khejalat bekeshid
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۵
پرسپولیس یادت باشه استقلال سرورته.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
دمت گرم
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
لقب ندیدبدیدهم به لقب عقده ای برای هواداران پرسپولیس تیم بینوایان اضافه شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها