کد خبر: ۳۷۸۴۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
دبیر پیشین هیات حل اختلاف خودرویی از رسیدگی به 19 پرونده شکایت از خودروسازان در این هیات خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، عباسعلی غیاثی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مدت زمانی که جلسات هیات حل اختلاف خودرویی به دبیری انجمن خدمات پس از فروش خودرو برگزار می‌شد، 19 پرونده شکایت مشتریان در این هیات مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از این 19 پرونده در سه پرونده رای به نفع شاکیان و در سه پرونده به نفع خودروسازان صادر شد، خاطرنشان کرد: در شش پرونده نیز شاکیان از ادامه شکایت خود انصراف داده و پرونده‌ها مختومه شد.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: در چهار پرونده نیز شاکیان و خودروسازان با یکدیگر سازش کرده و سه پرونده نیز در مراحل نهایی رسیدگی و پیگیری قرار دارد.

وی افزود: اخیرا با ابلاغ اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، دبیرخانه هیات حل اختلاف خودرویی از انجمن خدمات پس از فروش خودرو به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها منتقل شده است.

غیاثی تصریح کرد: شهروندان در صورت هرگونه شکایت از خودروسازان به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها مراجعه کنند تا شکایت آنها در هیات حل اختلاف خودرویی مورد رسیدگی قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها