کد خبر: ۳۷۷۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی هرتزلیا که هر ساله در سرزمینهای اشغالی برگزار می شود، ادعا کرد: اگر مشخص شود تحریمها علیه ایران بی اثر است اسرائیل هم اکنون آمادگی حمله نظامی به این کشور را دارد.
مهر به نقل از خبرگزاری اینترفکس روسیه نوشت: "ایهود باراک" که در کنفرانس امنیتی هرتزلیا حضور داشت، طی اظهاراتی تاکید کرد: اگر تحریمها علیه ایران به توقف برنامه هسته ای این کشور منجر نشود، توجه به مسئله اتخاذ تدابیر نظامی ضروری است.

وی در ادامه این اظهارات ادعا کرد: هم اکنون بسیاری از کشورهای جهان درباره استفاده از گزینه نظامی علیه تهران در صورت عدم موفقیت راه حل دیپلماتیک و تحریمها برای مهار این کشور، توافق دارند.

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات فرافکنانه خود افزود: ایران به مرحله ای در حال نزدیک شدن است که تاخیر در اجرای گزینه نظامی عملی نیست. زمانی که ایران به سلاح اتمی دست یابد شرایط سخت تر و خطرناک تر می شود و بهتر است هم اکنون این کشور را متوقف کرد.

روز گذشته وزیر دفاع آلمان در اظهاراتی صریح به رژیم صهیونیستی درباره عواقب حمله نظامی به ایران هشدار داد. خاطرنشان می شود "لئون پانتا" وزیردفاع آمریکا اخیرا نسبت به حمله رژیم اسرائیل به ایران در ماه آوریل (بهار 2012) ابراز نگرانی کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها