کد خبر: ۳۷۷۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
روابط عمومی هفته نامه 9 دی، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد انتشار خبر انتخاب آقای علی مطهری به عنوان یکی از کاندیداهای جبهه متحد در آخرین جلسه این جبهه، نه تنها اقدامی تخریبی نبود بلکه حرکت رسانه‌ای صحیح و مستندی بود که به موقع صورت گرفت.
به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، روابط عمومی هفته‌نامه 9 دی در واکنش به اظهارات علی مطهری و مصاحبه مسئول روابط عمومی جبهه متحد درباره تکذیب پیامک سامانه 9دی توضیحاتی صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است.

 بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی هفته نامه 9دی در پاسخ به اظهارات علی مطهری و مصاحبه مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی جبهه متحد درخصوص تکذیب خبر سامانه پیامکی 9 دی اعلام کرد:

اقدام سامانه پیامکی هفته نامه 9دی در انتشار خبر انتخاب آقای علی مطهری به عنوان یکی از کاندیداهای جبهه متحد در آخرین جلسه این جبهه، نه تنها اقدامی تخریبی نبود بلکه حرکت رسانه ای صحیح و مستندی بود که به موقع صورت گرفت. جای تعجب است که بسیاری از سایت ها و روزنامه‌های یک جریان خاص که دائما از علی مطهری تعریف و تمجید می‌کنند در برابر خبر قرار گرفتن نام وی در یک لیست انتخاباتی، برآشفته و آن را اقدامی تخریبی می دانند و از وی اعلام برائت می کنند!

همچنین جای تعجب است در  حالی که بسیاری از اخبار موجود در این رسانه ها و حتی گاهی مستندات آقای مطهری برای سئوال از این و آن، نتیجه گفتگوی های دو نفره آنها با مدیران مختلف است و به عبارتی جلسات خصوصی است، چطور انتشار آنها را خلاف اخلاق نمی‌دانند ولی انتشار خبر این تصمیم را بداخلاقی می دانند؟! مگر سایت ها و خبرگزاری‌ها که هر روز صدها خبر منتشر و پیگیری می کنند، برای انتشار هر خبر از کسی اجازه می گیرند؟!

خبر انتخاب علی مطهری به عنوان کاندیدای جبهه متحد، قبل از آن که توسط مطهری به 9 دی اعلام شود، از کانال های معتبر دیگر و از جمله 2تن از اعضای حاضر در جلسه جبهه متحد و یکی از اعضای شاخص جمعیت رهپویان شنیده شده بود و مدیر مسئول 9 دی برای اطمینان از این موضوع از شخص علی مطهری نیز خبر را پیگیری کرد و به هیچ وجه علی مطهری درباره خصوصی بودن این موضوع اشاره‌ای نکرد بلکه تاکید کرد علی‌رغم برخی مخالفت‌ها چون رای آورده کار تمام است و نام او در لیست جبهه متحد قرار گرفته.

علی مطهری نیز در تکذیبیه خود، در حقیقت خبر 9 دی را تایید می کند ولی ادعا می کند که این خبر خصوصی بوده و نباید عمومی می‌شده و دقیقا سئوال همین جاست که چرا قرار بوده این موضوع عمومی نشود و چرا برخی از انتشار علنی آن عصبانی‌اند؟! چطور وقتی خبر دروغ دیدار یکی از اعضای جبهه پایداری با رییس جمهور خبری شد و صدها سطر تحلیل درباره این خبر دروغ – که اگر راست هم بود عیبی نداشت -  در همین رسانه‌ها نوشته شد، هیچ کدام ادعا نکردند که این اقدام غیر اخلاقی است؟ در حالی که اصل خبر دروغ بود؟!

همچنین مسئول روابط عمومی جبهه متحد به جای پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف درباره این تصمیم، هفته نامه 9 دی را که مدیر مسئول، سردبیر و عناصر تحریریه و خط فکری آن با شفافیت تمام در برابر انحراف و فتنه قد علم کرده‌اند، به انحرافی بودن متهم می کند و شعار رعایت اخلاق هم سر می‌دهد و در حالی که تهمت می زند، ادعا می کند قصد پاسخگویی ندارد!

اتقواالله

روابط عمومی هفته نامه 9 دی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
Seven
INDONESIA
۲۲:۰۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
Such a deep anwesr! GD&RVVF
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها