کد خبر: ۳۷۷۱۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
در پی بی تدبیری های مدام صداوسیما:
با توجه به برنامه ثابت رسانه ملی، در رابطه با این گونه دیدار‏‏ها، انتظار می‏رفت روز اول شاهد پخش سخنرانی مقام معظم رهبری و در روز دیگر، سخنان کامل دیدارکنندگان را تماشگر باشیم. اما این بار با کمال تأسف و تردید، شاهد سانسور عجیب سخنان پرشور و احساس جوانان انقلابی امت اسلامی بودیم. نمی‏توان باور کرد، مسئولین صدا و سیما به اهمیت پخش کامل چنین مراسمی واقف نباشند. بنابراین توجیه چنین رفتاری چه می‏ تواند باشد؟...باید اذعان کرد این اولین بار نیست که رسانه ملی دست به چنین اقدامات نسنجیده و تردیدآمیزی می‏زند...
سرویس نقد رسانه 598/ استفاده از فرصت‏های حساس و بهره‏ برداری به موقع از آن، از جمله توانمندی‏های الزامی یک رسانه موفق است. این هفته، شاهد دلدادگی خیل عظیم جوانان امت اسلامی به رهبر عظیم الشأن انقلاب بودیم. نمایش بخش‏های کوتاهی از این دیدار، در بخش‏های مختلف خبری، انتظار برای تماشای کامل مراسم را می‏افزود. اما متأسفانه و با کمال تعجب، به هنگام پخش کامل مراسم، فقط بخش‏هایی از احساسات جوانان پرشور کشورهای اسلامی نسبت به مقام عظمای ولایت، به نمایش گذاشته شد.

با توجه به برنامه ثابت رسانه ملی، در رابطه با این گونه دیدار‏‏ها، انتظار می‏رفت روز اول شاهد پخش سخنرانی مقام معظم رهبری و در روز دیگر، سخنان کامل دیدارکنندگان را تماشگر باشیم. اما این بار با کمال تأسف و تردید، شاهد سانسور عجیب سخنان پرشور و احساس جوانان انقلابی امت اسلامی بودیم. نمی‏توان باور کرد، مسئولین صدا و سیما به اهمیت پخش کامل چنین مراسمی واقف نباشند. بنابراین توجیه چنین رفتاری چه می‏تواند باشد؟

بی شک استفاده از چنین ظرفیت بالایی که در دیدار این عزیزان با رهبر انقلاب اسلامی رخ داد، از اهمیت بسزایی برخوردار است و پخش کامل مراسم، کمترین اقدامی بود که می‏توانست صورت گیرد. ظرفیت‏های عظیم رسانه ملی می‏طلبد تا این گونه احساسات پاک و برخواسته از روح انقلابی، به تولیدات مستند فراوان تبدیل شود، نه آنکه از نمایش آن نیز خودداری شود.

باید اذعان کرد این اولین بار نیست که رسانه ملی دست به چنین اقدامات نسنجیده و تردیدآمیزی می‏زند؛ 19 دی امسال نیز، به هنگام پخش کامل مراسم دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم، شعر خوانی حوانان قمی پخش نشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
خبر ندارید سیما رو با کودتا همانهایی که جریان موهوم انحرافی را بزرگ کردند را گرفتند !
اراجیف افروغ دزر سیما کافی نبود تا این را بفهمید.
عمارهای زوار در رفته اگر بر فرض محال افروغ مهمان دولت می شد در هیأت دولت و برخی از هتاکی هایش در پارک ملت را داشت حکم قتل احمدی نژاد و تمام بیست وپنج میلیون رای دهنده اش را می داددند.
جبهه بیداری راه بیاندازید.
پاسخ
دولت حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
مثل اینکه برخی ها به این نتیجه رسیدند که دیگه کار احمدی نژاد تمومه و باید به ستون انقلاب حمله کرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
منظور؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
باید بدونید که خطبه عربی مقام معظم رهبری هم، کامل و خوب ترجمه نشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها