کد خبر: ۳۷۶۰۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

شکیرا هم مثل خانم معتمد آریا، آقای فرهادی و بعضی دیگر از هنرمندان ایرانی برای صلح اهمیت ویژه ای قائل است. به طور مثال برای احترام به صلح و دوستی ملت ها با شیمون پرز دیدار خصوصی داشته است و برای دوستی کودکان آواره فلسطینی با جانیان صهیونیست که اعضاء بدن آنها را قاچاق می کنند، ترانه هایی به زبان عبری و عربی خوانده است. وی مثل تعدادی از بازیگران ایرانی سفیر صلح یونیسف هم هست اما فقط گاهی به بعضی از کودکان خاص توجه ویژه می کند!

مشخص است که راه رسیدن به صلح در جهان امروز ما از رود خون می گذرد و اغلب هنرمندانی که موفق به دریافت جوایز متعدد هنری از دست های ناپاک بنیادهای هنری صهیونیستی می شوند، ردپای شان آغشته به خون شده است بدون این که متوجه باشند.

این سخنان از باب کنایه و تمسخر نوشته نشده است بلکه دستاویزی برای روشنگری در میان قشر هنرمند کشورمان است که متاسفانه در غفلت مسئولین بازیچه دست صهیونیسم خونخوار شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هوشی!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
هنرمندان ایران عزیز شما را به خدا اینقدر خودتان را ارزان نفروشید . واقعاً با این مباحث فاصله خود را با فرهنگ اصیل ایران و ایرانی تعمیق می کنید . البته غالب شماها عالم به موضوع هستی . و میدانید .
مسعود وپیروز باشید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها