به گزارش پایگاه 598،
در
این نظرسنجی که از ۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشتماه امسال توسط سایت دنیای
تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند ایران برگزار شد، بانک گردشگری موفق
شد؛ موثرترین تبلیغات را در این نظرسنجی عمومی داشته باشد.
بانک
گردشگری طی چند سال گذشته با استفاده از ایدههای نوین و خلاقانه توانسته
شکل تازهای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و
خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد.
مهدی
اسدی مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در اینباره گفت: خوشبختانه
سیاستگذاری تبلیغاتی در این بانک از ابتدا به نحوی صورت پذیرفته که بتوان
از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپینها بهره برد و این
مهم با تاسیس شرکت هموطا از شرکتهای وابسته به این بانک به گونهای پیش
رفت که دانش کسب شده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر پایه
استانداردها و خرد جمعی پایهریزی و اجرا شود.
وی
در ادامه افزود: ثبات در رویههای مناسب تبلیغاتی یکی از مهمترین بخشها
در اثربخشی آن است و میتوان گفت این بانک در طی چندسال گذشته این رویه را
توانسته به خوبی حفظ و اجرا کند، که البته هماهنگی و تشکیل اتاق فکری متشکل
از کارشناسان روابط عمومی بانک و مشاورین و کارشناسان برندینگ و آتلیه
شرکت هموطا در تمامی مراحل فعالیتها نقش بهسزایی در آن داشته و در این
میان باید از تلاشهای شبانهروزی «محمدعلی مشکیان» مدیرعامل شرکت هموطا
که حضور مهمی در مدیریت موارد ذکر شده داشته تقدیر و تشکر کنم.
اسدی
با خلاقانه دانستن طرحهای سایر بانکها اظهارداشت: بانکهای دیگر نیز در
زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کردهاند و مسلما طرحهای تبلیغاتی
سایر بانکها قابلیتهای فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را دارا
است و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیباییهای بصری
در ارایه پیام مناسب موثر خواهد بود.
به
گزارش ایسنا، در نظرسنجی سراسری تبلیغات و روابط عمومی بانکهای ایران که
توسط سایت دنیای تبلیغات با سوال «به نظر شما طی سه سال گذشته، تبلیغات و
اقدامات ارتباطی کدام بانک بیشترین تأثیر را داشته است؟» برگزار شد،
کارشناسان تبلیغات، مشتریان بانکها و عموم مردم و علاقهمندان میتوانستند
با مراجعه به این سایت به عنوان رسانه تخصصی تحلیلی، خبری و آموزشی
تبلیغات ایران به تبلیغات یک تا سه بانک از میان بانکهای ایران رأی داده و
پس از ثبت رأی که برای هر کاربر فقط یکبار امکانپذیر بود، نتایج را نیز
در هر مرحله از نظرسنجی مشاهده کنند.