کد خبر: ۳۷۵۸۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
در پي شهادت مصطفي بدرالدين «ذوالفقار حزب الله لبنان»، همسرشهيد غضنفر ركن آبادي سفير سابق كشورمان در لبنان در پيامي به همسر و خواهر شهيد مصطفي بدرالدين اين شهادت را به آنها تبريك و تسليت گفت .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، در پي شهادت مصطفي بدرالدين «ذوالفقار حزب الله لبنان»، همسرشهيد غضنفر ركن آبادي سفير سابق كشورمان در لبنان در پيامي به همسر و خواهر شهيد مصطفي بدرالدين اين شهادت را به آنها تبريك و تسليت گفت .

متن اين پيام به شرح زير است؛

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَي نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ۞

خواهر عزيزم سركار خانم أم علي

خواهر عزيزم سركار خانم أم جهاد

السلام عليكم و رحمت الله و بركاته

شهادت همسر و برادر بزرگوارتان جناب آقاي مصطفي بدرالدين فرمانده ارشد حزب الله و مجاهد شجاع كه عمر پربركت و گرانبهاي خود را در مبارزه با رژيم صهيونيستي و تروريستهاي تكفيري طي كرد و سرانجام در دفاع از آرمانهاي اسلامي و در راه مقاومت به مقام عالي و پرافتخار شهادت نائل آمد را به سركار عالي، خانواده هاي مجاهد پرور بدرالدين و مغنيه، همچنين به مردم مقاوم لبنان صميمانه تبريك و تسليت مي گويم.

بي ترديد شعله هاي نوراني مقاومت و خورشيد درخشان حزب الله با اين اقدامات تروريستي خاموش نخواهد شد و مقاومت بيش از پيش با عزم و اراده اي راسختر به حركت خود تا آزادي كامل قدس شريف و نابودي صهيونيسم و تروريسم ادامه خواهد يافت.

تاسي به حضرت زينب كبري سلام الله عليها بزرگ بانوي مقاومت در كربلا كه فرمود " ما رأيت الا جميلاً ، و صبر بر مصائب، اجري عظيم دارد كه شامل بندگان خاص خداوند بزرگ خواهد شد.

از خداوند قادر متعال براي سركارعالي صبر و اجر و براي روح آن شهيد سعيد ، رحمت و رضوان الهي را آرزومندم.

همسر شهيد دكتر غضنفر ركن آبادي

سفير سابق جمهوري اسلامي ايران در لبنان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها