کد خبر: ۳۷۵۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
هم اندیشی:در خاتمه به این نکته اشاره می نمایم که حرکت انقلاب در مسیر ولایت و تبعیت محض از ولی فقیه زمان شرط بقاء، فلاح و رستگاری انقلاب در ادامه راه است.
مجتبی خالصی/ امام خامنه ای: رقابت انتخاباتی، سالم و خالی از تخریب باشد.امام خامنه ای: وحدت با حفظ اصول لازم است.

امام خامنه ای: سران فتنه و حامیان آن نزد ملت مردود شدند.

همواره در مسیر هر حرکت الهی، حق گرا و ظلم ستیز و مخالف انحرافی، تخریبمبانی، رهبر و حامیان آن حرکت، در دستور کار دشمنان بوده است.

به لطف خدا و رهبری بی بدیل امام خمینی(ره) در زمان تاسیس و ریشه گذاری انقلاب،و همچنین امام خامنه ای(مد ظله الوارف) در عصر تثبیت و پیشرفت انقلاب، مبانی ورهبری انقلاب همواره مصون، بالنده و اثر گذار بوده است.

این امر به سبب اتصال معنوی، طهارت باطنی، و همچنین تدبیر، شجاعت و صفات مختصرهبر جامعه اسلامی در وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

اما بحثی که در اینجا مطرح است این استکه دشمنان پس از اینکه از تخریب و تقلیلمحبوبیت و تإثیر ولی فقیه و رهبر انقاب اسلامی در دل مردم ناامید شدند ( این را می توانیددر اعترافات شبکه های خبری بیگانه به تصریح ملاحظه نمایید ) به سراغ تخریب عناصرانقلابی که حامیان انقلاب و ولایت فقیه هستند خواهند رفت.

متأسفانه این تاکتیک دشمن تا حدودی در عصر حاضر عملیاتی شده است. لازم به ذکراست حرکتی که جدیدا دشمن آغاز نموده تخریب توسط  خودی هاست.

زیرا اگر خود دشمن که سرکرده ی آن آمریکا انگلیس واسرائیل هستند،  وارد عرصه تخریب و تبلیغات سوء برعلیه حامیانانقلاب شود، هیچگونه اقبالی از سوی عامه مردم وحتی برخی خواص نسبت به آن صورت نمی گیرد.

لذا این نقشه پلید خود را از طریق عناصر خودی و داخلی برنامه ریزی و مدیریت می نمایند.

با مشاهده اجمالی به تحرکات اخیر داخلی به بهانه انتخابات پیش روی (مجلس نهم)،این تاکتیک دشمن را تا حدودی عملیاتی می بینیم.

برای مثال شخصی مانند علامه مصباح یزدی که تمام قد در دفاع و حمایت از ولایت وانقلاب برخواسته است، به صورت مستقیم و غیر مستقیم از سوی جریان های مختلف کشور کهتبدیل به مهره ناخواسته یا خواسته دشمن شده اند، هدف این حمله غیر مستقیم دشمنواقع می شود.

به تبع آن افراد منتسب به ایشان نیز به بهانه های مختلف و با اتهاماتی مثلاتصال به جریان انحرافی، اختلاف افکنِ، حرکت در مسیر جبهه مشارکت و . . . .  مورد حمله قرار می گیرند.

(با جستجوی کلمه جبهه پایداری در موتور های جستجوگر فضای مجازی بهراحتی به این مدعی صحه خواهید گذاشت.)

القاء اختلاف میان بزرگان انقلاب از جمله آیت الله مصباح یزدی و آیت اللهمهدوی کنی یکی دیگر از شاخه های برنامه دشمن درمسیر تخریب حامیان انقلاب است.

متاسفانه این القاء ناصحیح توسط بسیاری از عناصر خودی و داخلی که علیالظاهر ارزشی و پایبند به مبانی هستند! تقویت می شود.

حال بایستی در این گونه مواقع چگونه عمل کرد؟

چراغ راه در مسیر انقلاب همواره در دستان مبارک امام خامنه ای بوده و خواهدبود.

برای مصونیت از حملات مستقیم و غیر مستقیم دشمن به انقلاب و حامیانش بایتسینگاهمان، گوشمان و فکرمان مستقیما و بدون غفلت آنی، به قول و فعل ولی فقیه زمان، یعنیامام خامنه ای باشد.

علامه مصباح یزدی همواره به این نکته اشاره می نمایند: رهبری (هوشو کیاست و جامعیت) امام خامنه ای اگر نگوییم بی نظیر (از باب احتیاط) کم نظیر بودهو بایستی شکراین نعمت را همواره بجا آوریم.

همانطور که در ابتدای این مکتوب به آن اشاره شد امام خامنه ای به سه نکتهمهم و حیاتی در انتخابات اشاره فرمودند:

یک، رقابت سالم و بدون تخریب، این به معنی لزوم وجودرقابت در عرصه های مشابه است و لازمه ی ثمردهی آن سلامت و دوری از تخریب دیگراناست.

دو، وحدت نیروهای انقلابی در عین کوتاه نیامدن ازاصول و ارزش ها است.

این مطلب به نوعی تحدید و تخصیص دایرهوحدت است. یعنی وحدت در همه جا مورد نظر نیست بلکه وحدت با اصول نه وحدت بدوناصول.

این فرمایش امام خامنه ای را می توان به عنوان جواب به برخی سیاسیون کهوحدت را بدون هیچ قید و شرطی مطرح نموده و آن را لازم الاجرا می دانند و درظاهر به فرمایش حضرت آقا نیز تمسک می کنند! بدانیم.

به مناسبت به این نکته نیز اشاره کنیم که یکی از مسائلی که باعث شده جبههپایداری در میان تشکل های دیگر خودی و غیر خودی (اصولگرا) تا حدودی در غربتبه سر ببرد، تکیه و پافشاری بر همین اصولی است که بنا به فرمایشحضرت آقا نمی توان آن را رها نمود، است.

لذا در فضای مجازی داخل کشور با تاسف فراوان توسط برخی سیاسیون که یا ناآگاههستند و یا هدفمند این کار را انجام می دهند(مورد دوم غلبه دارد)، با تعبیراتیاز جمله وحدت شکن و بهانه جو و. . . . از جبهه پایداری یاد می شود که این تحرکات را می توان در پازل تخریب حامیانانقلاب توسط دشمن دانست.

سه، حامیان فتنه و سران آن نزد مردم مردود شده اند.

به این معنی است که این افراد جایگاهی برای هدایت سیاسی و اقتصادی واجتماعی مردم ندارند.

با توجه به این سه رهنمود حکیمانه امام خامنه ای هر فرد دلسوز و دغدغه مند درمسیر انقلاب و کشور و اسلام می تواند حداقل تکلیف را در مسیر انتخابات اخیر بداند.
در خاتمه به این نکته اشاره می نمایم که حرکت انقلاب در مسیر ولایت و تبعیتمحض از ولی فقیه زمان شرط بقاء، فلاح و رستگاری انقلاب در ادامه راه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مادون قرمز _ دید در تاریکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
قدیما مُد بود تا نظر مخالف میدادی،میگفتن "عامل نفوذی" ... الان تا تکون بخوری میگن "پازل دشمن رو کامل کردی" !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها