کد خبر: ۳۷۵۶۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعدادي از مدافعان حرم غيور سپاه ۲۵ كربلاي "مازنداران" كه در "خان طومان" مستقر بودند، در طول دو روز گذشته وارد كشور شدند و به آغوش مردم پر مهر و خانواده هاي خود بازگشتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، تعدادي از رزمندگان غيور سپاه ۲۵ كربلاي "مازندران" در طول دو روز گذشته به خانه بازگشتند.

اين مدافعان حرم در هفته هاي اخير در "سوريه" و در جبهه خان طومان مستقر بودند و ۱۳ تن از همرزمان خود را در اين منطقه، بر اثر حمله غافلگيرانه و وحشيانه گروه هاي تروريستي، از دست دادند.

مردم فهيم مازندران با حضور گسترده ي خود، در مراسم استقبال از اين مدافعان حرم حضور به هم رساندند و آغوش گرم خويش را به روي آنان گشودند.

گفتني است يكي از مجروحين سپاه ۲۵ كربلاي مازندان نيز كه در عمليات خان طومان در حومه جنوبي شهر حلب، هدف گلوله تكفيري ها قرار گرفته بود، همزمان با ديگر مدافعان حرم اين سپاه، وارد مازندران شد و مورد استقبال قرار گرفت.

پيكر مطهر «شهيد قنبري» كه از مدافعان حرم سپاه ۲۵ كربلا بود و در شهر خان طومان به فيض شهادت نائل آمد، روز گذشته بر روي دوش مردم شهيد پرور اين خطه تشيع و به خاك سپرده شد.

با بازگشت پيكر يكي از ۱۳ شهيد مدافع حرم ايراني خان طومان، ۱۲ پيكرمطهر ديگر باقي مانده است كه به گفته برخي منابع، اين ابدان مطهر همچنان در دست تروريست هاي تكفيري قرار دارد.

با وجود آتش بس اعلام شده در "حلب" و اطراف آن، گروه تروريستي "جبهة النصرة"، با همراهي برخي ديگر از گروه هاي تروريستي، حدود پنج روز پيچ حمله گسترده و غافلگيرانه اي را به منطقه "خان طومان" و "خالديه" آغاز كردند كه منجر به وارد آمدن تلفات سنگيني بر رزمندگان تيپ فاطميون و مدافعان حرم مازندراني شد و در نهايت اين منطقه، به تصرف تكفيري ها در آمد.

در پي اين حمله و نقض آتش بس، حملات شديدي از سوي رزمندگان ايراني، ارتش سوريه و حزب الله در طول دو روز گذشته به اين منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد كه تاكنون تلفات سنگيني بر تروريست ها وارد آورده است.

يكي از مدافعان حرم مازندراني مجروح شده در خان طومان

مدافع حرم مازندراني در آغوش خانواده

مدافعان حرم در آغوش مردم شهيد پرور مازندران

مدافعان حرم در آغوش مردم شهيد پرور مازندران

مدافع حرم مازندراني در آغوش خانواده

«شهيد قنبري»، مدافع حرم سپاه ۲۵ كربلا

مراسم تشييع پيكر مطهر «شهيد قنبري»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها