کد خبر: ۳۷۵۲۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
باخت استقلال باعث شد تا دوباره همان بحث‌های قدیمی به وجود آید و این بار باز هم نظری جویباری از پرسپولیسی بودن بعضی از مسوولان استقلال صحبت به میان آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، نظری در این ارتباط گفت: «بهتر است این موارد را از دوستان سوال کنید نه از من. روزی که گفتم یک مشت پرسپولیسی در استقلال جمع شده‌اند و دوست دارند دست به دست هم دهند تا این تیم نتیجه نگیرد بی‌دلیل این حرف را نزدم. ما می‌خواستیم یار بگیریم و نیرو جذب کنیم و دو نفر از بهترین بازیکنان از جمع ما جدا شدند اما آقایان اجازه این کار را ندادند.»

 

نظری جویباری در خصوص اینکه او در ابتدای فصل حامی مظلومی بود و حالا چرا علیه مظلومی صحبت می‌کند و خواهان اخراج او شده است، می‌گوید: «من حامی مظلومی نبودم بلکه وظیفه داشتم به عنوان معاون ورزشی از سرمربی استقلال دفاع کنم. من باتجربه هستم و از لیگ هفتم به یاد دارم که وقتی سرمربی در شرایط بحرانی عوض شد توانستیم قهرمان جام حذفی شویم. الان هم شرایط به گونه‌ای است که ممکن است خدای ناکرده سهمیه هم نگیریم. استقلال به شوک نیاز دارد و باید همین حالا مربی را عوض کند. ما اگر یک بازی را ببریم در جام حذفی قهرمان می‌شویم.»


نظری در ادامه بازهم از نحوه عملکرد مظلومی گلایه می‌کند و می‌گوید: «مظلومی ضعف خودش را نشان می‌دهد ولی این درست نیست که تماشاگران تصور کنند قلعه‌نویی باید وا بدهد و ببازد. استقلال می‌توانست تراکتورسازی را ببرد و اگر دوستان در کادر فنی هشیار بودند می‌توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم. مگر ما فولاد خوزستان را چگونه بردیم؟» معاون سابق استقلال با انتقاد از کار رحمتی می‌گوید: «من از رحمتی به عنوان بازیکن باتجربه تیم اصلا انتظار نداشتم چنین برخوردی کند. رحمتی یادش باشد فوتبال فقط وسط زمین نیست و من شاهد بودم که قلعه‌نویی و رحمتی سال‌ها در کنار یکدیگر با هم کار کردند. اختلافات شخصی قلعه‌نویی و رحمتی به مردم ارتباطی ندارد که آنها ضرر کنند و قربانی شوند. کاپیتان استقلال نباید به عنوان بزرگتر تیم به سرمربی سابق حمله می‌کرد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها