کد خبر: ۳۷۴۶۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
در شرایطی که هنوز کسب سهمیه سهراب مرادی قطعی نشده است، نام وی در لیست تیم ملی برای اردوی آماده‌سازی المپیک 2016 قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، کادر فنی تیم ملی اسامی نفرات اردوی آماده‌سازی جام فجر و مسابقات المپیک را اعلام کرد که نام یک ورزشکار اصفهانی در این لیست دیده می‌شود.

سهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم یکی از نفراتی است که در لیست نهایی گزینش‌ شده برای المپیک قرار گرفته است اما وی برای قطعی کردن حضورش در این میدان بزرگ، نیازمند شرکت در دو رویداد گزینشی است.

مرادی در روزهای آینده دو رویداد مهم کاپ فجر و مسابقات گزینشی کلمبیا را پیش‌رو دارد و از این دو میدان بزرگ علاوه بر قطعی شدن کسب سهمیه، می‌تواند به‌منظور کسب آمادگی برای حضور در دومین المپیک استفاده کند.

مرادی در المپیک 2012 نیز در ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری ایران قرار داشت اما نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند، بااین‌حال وی برای المپیک 2016 در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و یکی از امیدهای کاروان ورزش ایران است.

با اعلام لیست کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری، شانس رسول تقیان وزنه‌بردار اصفهانی برای شرکت در المپیک ریو کاهش پیدا کرد و به حداقل رسید.

کیانوش رستمی، سید ایوب موسوی، علی هاشمی، نواب نصیر شلال، محمدرضا براری، کیاقدمی، بهداد سلیمی و بهادر مولایی سایر نفرات دعوت‌شده از سوی کادر فنی تیم ملی هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها