به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در جمع نمایندگان شعبه اراک با بیان این موضوع تصریح کرد: ارائه و برگزاری دوره های آموزشی برای شبکه فروش از وظایف شرکت های بیمه است. اما باید توجه داشت، تقویت کیفی شبکه فروش مستلزم مشارکت فعال آنها خواهد بود.
وی با تأکید بر اهمیت تلاش و هدف گذاری نمایندگان اظهار کرد: بخشی از آموزش جنبه فردی آن است. اینکه یک فرد به عنوان نماینده چه میزان تلاش می کند تا با اهتمام خود دانش فنی و شناخت خود را از شغلش بالا ببرد. داشتن دید بیمه ای عمیق نسبت به مسائل روز، شناخت بازار و نیاز جامعه و بهره برداری از آنها در جهت بهبود عملکرد، بخشی از توانمندی هایی است که نمایندگان موفق در این صنعت با تکیه بر اهداف خود با برنامه ریزی دقیق و مدیریت شخصی به آن دست یافته اند.
کریم خان زند همچنین با اشاره به ظرفیت ها و روندهای جدیدی که در شرکت بیمه نوین در حال شکل گیری و تقویت است، افزود: از سال گذشته طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با هدف خدمت رسانی مطلوب تر در خدمات ارائه شده، انجام تمام خدمات بیمه ای شرکت بیمه نوین از خدمات برون سپاری شده به سمت استفاده از ظرفیت های داخلی و بهره گیری از پتانسیل های نیروی انسانی این شرکت هدایت شده است. از آنجایی که مشتریان و رضایت آنها، در ارائه خدمات و ارزش های بیمه نوین یک اصل است، با این اقدام مدیریت بر زمان، نظم، احترام به حقوق بیمه گذاران بیش از پیش تحت کنترل خواهد بود.
مدیرعامل بیمه نوین ضمن اشاره به فرآیندهای جدید در بخش صدور بیمه های عمر و سرمایه گذاری بر لزوم تلاش مضاعف شبکه فروش تأکید کرد و گفت: جذب پرتفوی بالا در بیمه های عمر و سرمایه گذاری به عنوان ویترین محصولات شرکت بیمه نوین، مستلزم تلاش، جدیت و پشتکار مضاعف شبکه فروش است. همچنین تغییراتی که در فرآیند صدور این بیمه نامه در دستور کار دارد، دربردارنده مزیت های بسیاری در فرصت های رقابتی برای شبکه فروش خواهد بود.
گفتنی است همزمان با این نشست، نمایندگان
شعبه نیز علاوه بر بیان دیدگاه ها و نظرات خود، سؤالات و دغدغه های خود را
با مدیرعامل بیمه نوین در میان گذاشتند.