کد خبر: ۳۷۳۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
سایت گل، دربی هفتاد و سوم در جام حذفی برای پرسپولیسی ها خیلی تلخ بود و با شکست سنگینی مقابل استقلال، زمین مسابقه را ترک کردند. آن زمان قرمزها همه عنوان داشتند که با فهرستی از مصدومان و محرومان مواجه هستیم و علت شکست مان هم همین موضوع می باشد.
اما در دربی هفتاد و چهارم که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، قضیه برعکس خواهد بود و پرسپولیسی ها به غیر از وحید هاشمیان که به آلمان سفر کرده تمامی نفرات خود را در اختیار دارد اما استقلالی ها با فهرستی از مصدوم و بازیکن محروم دسته و پنجه نرم می کند. فرهاد مجیدی که به قطر رفت، خسرو حیدری و ساموئل محروم از دربی، آندرانیک هم به علت مصدومیت غایبان صددرصدی بازی با پرسپولیس هستند. با این حال همه امید استقلالی ها به شماره هشت شان یعنی مجتبی جباری بود که امروز در تمرینات استقلال به مظلومی خبر رسید که این بازیکن هم نمی تواند به طور قطع در دربی حضور داشته باشد.
از قرار معلوم مصدومیتی که گریبانگیر جباری در جریان بازی با تراکتور اتفاق افتاده بود، شدت پیدا کرده و طبق آزمایش هایی که انجام شد، خبر رسید که جباری هم به علت کشیدگی رباط صلیبی قادر به همراهی استقلال در دربی نخواهد بود. جباری امروز در تمرین غیبت داشت و پزشک استقلال به مظلومی گفت به هیچ وجه برای دربی روی جباری حساب نکنند. مدت مصدومیت جباری بعد از آزمایش ام آر آی مشخص می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها