کد خبر: ۳۷۲۳۴
زمان انتشار: ۰۱:۲۲     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
تاييد صلاحيت 82 كانديداي مردمسالاري در انتخابات
مصطفي كواكبيان از تاييد صلاحيت 82 كانديداي اين حزب اصلاح طلب در سراسر كشور خبر داد.
كواكبيان كه در دهمين كنگره سراسري حزب مردمسالاري سخن مي گفت، تاكيد كرد: براي انتخابات آينده حدود 82 نفر از 170 نفر از كانديداهايمان تاييد صلاحيت شدند و از شوراي نگهبان مي خواهم كه در فرصت باقي مانده براساس قانون عمل كند و نگذارد كه برخي افراد اعمال سليقه كنند.
وي تصريح كرد: البته قانون انتخابات فعلي مشكلات زيادي دارد و در برخي موارد عادلانه رفتار نمي شود، به عنوان مثال فردي كه از تاييد صلاحيت خود اطمينان دارد به صورت غيررسمي از هم اكنون تبليغات خود را آغاز كرده است، اما كسي كه هنوز مطمئن نيست بايد تا يك هفته قبل از انتخابات صبر كند تا معلوم شود كه آيا صلاحيت او تاييد شده است يا نه.
كواكبيان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتقاد برخي از كانديداتوري وي گفت: برخي ما را متهم به خيانت به جريان اصلاح طلبي مي كنند، اما آن ها بايد بدانند كه من به وظيفه خود عمل كرده ام، ما به فرموده امام عمل كرديم كه گفتند «در انتخابات شركت كنيد» ما هم از وضعيت موجود رضايت نداريم، اما اين دليل نمي شود كه قهر كنيم. تاريخ نشان خواهد داد كه حزب مردم سالاري چه خدمت بزرگي كرد و در مورد كساني هم كه مردم را براي شركت نكردن در انتخابات دلسرد كرده اند قضاوت خواهد كرد. اگر اصلاح طلبان حضور پررنگ تري داشتند مي ديديم كه استقبال از آن ها پررنگ تر است.
دبيركل حزب مردم سالاري افزود: وقتي دچار تحريم هاي بين المللي هستيم كه به گفته آن ها فلج كننده است نبايد به خاطر يك دستمال قيصريه را به آتش بكشيم بلكه بايد در انتخابات سرافرازانه حاضر شويم و دست به دست هم دهيم و از تحريم ها عبور كنيم.
شوراي هماهنگي اصلاحات: هيچ وقت نگفته ايم تحريم !
رئيس دوره اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، از برگزاري جلسه اين شورا براي بررسي وضعيت انتخابات در هفته آينده خبر داد.
اسدالله عابدي رئيس دوره اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با اشاره به انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي گفت كه شوراي هماهنگي به هيچ عنوان بحث تحريم انتخابات را مطرح نكرده است.
وي افزود: جلسه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات هفته آينده براي بررسي انتخابات مجلس نهم برگزار مي شود.
عابدي به فارس گفت كه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات مواضع خود را درباره انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي اعلام خواهد كرد.
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها