کد خبر: ۳۷۲۰۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرعامل برق منطقه تهران از پست های توزیع و پست انتقال برق برای رد کردن پیک تابستان خبر داد و گفت:با اجرای 46 پروژه به ارزش یک میلیون و 829 هزار و 110 ریال قرار است پیک تابستان را رد کنیم.

غلامرضا خوش خلق مدیرعامل برق منطقه ای تهران در حاشیه نشست خبری سی فروردین ماه ،پروژه های شبکه انتقال و فوق توزیع را برای گذر از پیک تابستان 95 اعلام کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای تهران از انتقال خط هوایی و کابل زمینی 400 کیلو ولتی و 230 کیلو ولت در شش پروژه خبر داد.

وی همچنین در ادامه از پست های فوق توزیع و پست انتقال برای رد کردن پیک تابستان افزود: که در جمع پروژه های برق منطقه ای با 46 پروژه به ارزش نقدینگی 1 میلیون و 829 هزار و 110 ریال قرار است پیک تابستان را رد کند.

امروز همچنین از پست 400/230/63/20 gis کیلو ولت سعادت آباد که ساخت شرکت هیوندای کره جنوبی می باشد تجهیزات سیستم حفاظت و bcs ساخت کارخانه ge می باشد و مابقی تجهیزات از قبیل ترانس های قدرت و کابل قدرت و تابلوهای کنترل و تجهیزات out door اکثرا ساخت داخل می باشد رونمایی می شود.

بخش 400 ولت پست از طریق دو خط سه مداری وردآورد- پردیس تغذیه می گردد و ارزش کل این پروژه 34 میلیارد و 78 میلیون و 392 هزار ریال و بخش ارزی 24 میلیون و 48 هزار و 194 یورو می باشد.

خوش خلق بیان کرد: حیطه مسئولیت شرکت برق منطقه ای تهران در برگیرنده 17 میلیون جمعیت با بیش از 8 میلیون مشترک است که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در حال توانمندسازی بخش خصوصی در بخش تولید هستیم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها