کد خبر: ۳۷۱۵۱۹
زمان انتشار: ۰۲:۱۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
ریزش کوه در آزادراه خرم‌آباد-پل‌زال/
فرمانده انتظامی لرستان از مسدود شدن آزاد راه خرم آباد - زال به علت بارندگی شدید و ریزش کوه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سیلاب در استان لرستان و همچنین مسدود شدن محور خرم آباد - پلدختر اظهار داشت: با مسدود شدن این محور تردد وسایل نقلیه از طریق آزاد راه خرم آباد - پل زال صورت می گرفت که متاسفانه این آزاد راه نیز به دلیل ریزش کوه ساعتی پیش مسدود شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این آزاد راه در سه نقطه مسدود است عنوان کرد: تلاش نیروهای راه و شهرسازی، پلیس راه استان و ... بازگشایی این محور در اسرع وقت است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه محور برعکس آزاد راه خرم آباد - پل زال به صورت محدود بازگشایی شده و تردد در آن با احتیاط صورت می گیرد گفت: با این وجود کوه در این محور حالت رانش داشته و هر لحظه ممکن بوده که دوباره ریزش داشته و ایجاد خطر کند.

سردار قنبری باتاکید بر اینکه از مردم درخواست داریم که حتی المقدور سفر خود را به فردا بیندازند و از تردد در آزاد راه خرم آباد - پل زال خودداری کنند گفت: هم اکنون تلاش ما این بوده که این محور را بازگشایی و تردد را با احتیاط در آن داشته باشیم.

بنابر این گزارش آزادراه خرم آباد - پل زال به طول ۱۰۴ کیلومتر به عنوان گلوگاه شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵۰میلیارد تومان با مشارکت ۵۰ درصدی بخش خصوصی احداث شده است.

آزادراه خرم آباد - پل زال دارای حدود ۲۶ کیلومتر تونل و سه کیلومتر پل دره ای است و برای ساخت این آزاد راه بیش از ۴۰ میلیون متر مکعب عملیات کوه بری انجام شده است.

این آزادراه دارای نزدیک به ۲۸ تونل بوده و تونل «گندمکار» بزرگترین تونل این مسیر است که بیش از دو هزار و ۳۰۰ متر طول دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها