کد خبر: ۳۷۱۳۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
حجت‌الاسلام راشدیزدی:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: خدمت به فرهنگ مردم از خدمات ارزشمند آیت‌الله واعظ‌طبسی بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی شامگاه چهارشنبه در مراسم چهلمین روز ارتحال آیت‌الله واعظ‌طبسی که در حسینیه امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: مرگ یکی از گذرگاه‌هایی است که بشر آن را طی خواهد کرد.

وی بیان کرد: چون مردم مرگ را لمس نمی‌کنند آنگاه با آن میانه‌ای ندارند، چراکه آن چیزی که همراه انسان می‌ماند معلوماتش است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آیت‌الله واعظ طبسی خدمات ارزشمندی برای مردم انجام دادند اما نقطه‌ای که در ایشان وجود داشت دغدغه توجه به حوزه علمیه بود، افزود: با جرأت می‌توان گفت برجسته‌ترین طلبه‌هایی که در قم حضور دارند مشهدی هستند.

راشد یزدی تأکید کرد: آیت‌الله واعظ‌طبسی در سال‌هایی که مسئولیت تولیت استان قدس رضوی را بر عهده داشتند بسیار توانا بودند و به‌راستی یک مدیر بودند.

وی اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله واعظ‌‌طبسی برحسب نگاه به ارزش‌های دین و اسلام می‌دانست و خواسته بود که این‌چنین مدیریت ارزشمندی را انجام داد، ازاین‌رو خدمت به فرهنگ مردم بکی از خدمات درخشان ایشان بود.

وی ادامه داد: توسعه و ساخت بیمارستان، مؤسسات فرهنگی، مراکز درمانی و کتابخانه‌های بزرگ از دیگر خدمات ارزشمند مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها