بر اساس این رتبهسنجی شرکت سرگرمی والت دیزنی با بیشترین امتیاز در جایگاه نخست معتبرترین برند جهان قرار گرفت. به عقیده شرکتکنندگان والت دیزی در ارائه آثار خود به مشتریان بیشترین صداقت و احترام را در نظر گرفته است و همین روند موجب استقبال مصرفکنندگان از آثار این شرکت شده است.
در این رتبهسنجی به میران اعتماد مردم در مناطق مختلف جغرافیایی نیز توجه شده است. به گونهای که مردم اروپا بیشترین بدبینی را تبلیغات برندها دارند و مردم آسیای شرقی بیشترین اعتماد را به برندهای تجاری دارند.
در فهرست زیر میزان اعتبار برندها بر اساس سطح اعتماد شرکتکنندگان اعلام شده است.
دیزنی
امتیاز اعتبار: 96.62
بی ام دبلیو
امتیاز اعتبار: 94.41
مایکروسافت
امتیاز اعتبار: 94.12
آمازون
امتیاز اعتبار:94.04
اپل
امتیاز اعتبار:93.71
اینتل
امتیاز اعتبار: 90.01
آئودی
امتیاز اعتبار: 89.52
سامسونگ
امتیاز اعتبار:89.52
آدیداس
امتیاز اعتبار: 89.13
لگو
امتیاز اعتبار: 88.19
ویزا
امتیاز اعتبار: 87.25
رولز رویس
امتیاز اعتبار: 86.49
فورد
امتیاز اعتبار:86.46
سونی
امتیاز اعتبار: 86.20
گوگل
امتیاز اعتبار: 85.81
مرسدس بنز
امتیاز اعتبار: 85.43
رولکس
امتیاز اعتبار: 84.79
مسترکارت
امتیاز اعتبار:84.78
کوکاکولا
امتیاز اعتبار: 84.40
پی پل
امتیاز اعتبار: 83.62