کد خبر: ۳۷۰۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
شرق نوشت :در پی پخش اولین بخش از برنامه صراط در بخش‌های مختلف خبری سیما دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با ارسال نامه‌ای به معاون سیاسی این سازمان به بخشی از این برنامه اعتراض کرد. در این نامه اعتراضی آمده است: در بخش اول برنامه سیاسی صراط که در واحد مرکزی خبر ساخته و در بخش‌های مختلف خبری پخش شد، در قسمتی از آن با استناد به مصاحبه معاون پارلمانی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رییس‌جمهور وقت با یک روزنامه مبنی بر پیشنهاد تمدید دوره ریاست‌جمهوری ایشان، از آن به عنوان تلاش برای انحراف در قانون‌اساسی یادشده و این‌گونه القا می‌شود که شخص آیت‌الله‌هاشمی‌رفسنجانی با این پیشنهاد موافق بوده که البته از آن جلوگیری شده است. اگر از این تحولات فراوان تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی این مواضع برای سازندگان این برنامه جلب توجه کرده است، بعید است از چشم آنان این مهم دورمانده باشد که در مطبوعات همان زمان، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در موضع‌گیری صریح ضمن مخالفت علنی با این پیشنهاد تاکید کردند: «مگر در مملکت قحط‌الرجال است که چنین موضوعات خلاف قانون اساسی مطرح می‌شود» و شدیدا با آن و پیشنهاددهندگان مخالفت کردند. اینکه چرا سازندگان این برنامه، فقط به پخش موضوع پیشنهادی اشاره و از انعکاس مخالفت شخص ایشان با آن اغماض کرده‌اند جای تامل و تعجب دارد. به هرحال جهت جبران و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی مراتب ایفاد می‌گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
بنده دقیقا یاد دارم در آن زمان آقای هاشمی مدتی سکوت کرده بودند تا بازخورد جامعه بروز کند و زمانی که مخالفت دلسوزان انقلاب و مردم معترض شدند ایشان هم مخالفت کردند.
پاسخ
یزدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
اگه ادعاهای سیما درست هم باشه لااقل هاشمی از این معجزات بلد نبود که یه شبه قبمت سکه و دلار اینجوری بشه و کشور و انقلاب رو در یک قدمی جنگ با تمام دنیا قرار بده . و اینقدر وجودشو داشت که همه بدبختی ها رو گردن چارتا دلال نیندازه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها