کد خبر: ۳۷۰۶۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: داوران ديدار ملوان - پرسپوليس روز خوبي را پشت سر گذاشت و نمي‌دانم علت اعتراض ملواني‌ها به داوري اين بازي چيست.
به گزارش پایگاه 598، اصفهانيان در گفت‌و‌گو با تسنيم، در واكنش به ادعاي مسئولان و بازيكنان تيم ملوان مبني بر اينكه در بازي با پرسپوليس براي دوازدهمين بار از اشتباهات داوري لطمه خوردند، گفت: من روز گذشته در نشست هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال شركت كرده و پس از آن نيز در راه بازگشت به شهرم بودم، به‌همين دليل بازي تيم‌هاي ملوان و پرسپوليس را نديدم، اما پس از آن صحنه‌هاي گل و پنالتي را ديدم. بايد بگويم تصميمات داور در اين صحنه‌ها كاملاً درست بود. همچنين با برخي از همكارانم صحبت كردم كه آنها نيز به من گفتند اشتباهات داوري در اين ديدار تأثيرگذار نبود، بنابراين نمي‌دانم چرا ملواني‌ها نسبت به عملكرد داور معترض هستند. فكر مي‌كنم در مجموع تيم داوري بازي ملوان - پرسپوليس روز خوبي را پشت سر گذاشت.

وي در مورد اينكه ملواني‌ها معتقدند در يك صحنه كه كاميابي‌نيا با مازيار زارع برخورد كرد بايد توسط داور اخراج مي‌شد، اظهار داشت: من آن صحنه را نديدم و بايد فيلم بازي را ببينم تا در مورد آن صحنه نظر بدهم. بازهم اگر ملواني‌ها ادله‌اي براي قضاوت بد داور بازي و يا كمك‌هاي او دارند آن را بررسي مي‌كنيم.

رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال در مورد مصاحبه‌هاي مازيار زارع و پژمان نوري كه اعلام كردند اراده‌اي براي قهرماني پرسپوليس وجود دارد، تأكيد كرد: چنين مصاحبه‌هاي تحريك‌آميزي آنهم در پنج يا شش هفته پاياني ليگ كه بازي‌ها به اوج حساسيت خود رسيده بايد به مراجع انضباطي فدراسيون ارجاع داده شود تا به آنها رسيدگي شود. در اينجا بايد بگويم آقاي زارع! تيم شما در لحظات پاياني گل مي‌خورد چرا عليه داوران هجمه ايجاد مي‌كنيد؟! شما بايد در اين خصوص رفتار حرفه‌اي داشته باشيد. مطمئن باشيد اگر باشگاه ملوان مداركي دال بر اينكه از اشتباهات داوري در ديدار مقابل پرسپوليس لطمه خورده است، ارائه كند، آنها را بررسي مي‌كنيم. اطمينان داشته باشيد از سوي كميته داوران اراده‌اي براي قهرماني پرسپوليس و يا هر تيم ديگري وجود ندارد و داوران ما در سلامت كاري كامل و بدون حواشي مي‌خواهند قضاوت كنند.

اصفهانيان در مورد انتخاب داور دربي نيز گفت: بايد براي قضاوت در دربي از داوراني استفاده شود كه تجربيات لازم را داشته باشند. ما به‌موقع داوران دربي را معرفي خواهيم كرد، چرا كه با معرفي زودهنگام آنها ممكن است براي قضاوت در بازي روز جمعه با مشكلاتي دست به گريبان شوند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها